zo rustig hier, zo jammer!!!

A

Anoniem

Guest
tja de titel zegt het al
waarom is iedereen hier toch vertrokken??

het was altijd zo leuk, en nu word er zo weinig gepost

waar is iedereen?
en wie zijn er nog wel???

groetjes riana

Hi,

Ja klopt het is hier idd rustiger geworden. Ik zit al op dit forum sinds ik paar weken zwanger was. Dan zit je toch met vragen, en die kan je dan mooi delen met de rest van de zwangeren / moeders / papa ('s) hier.

Ik moet wel eerlijk toegeven, dat ik ook niet meer zo vaak hier te vinden ben.
Er word te vaak de les gelezen, en soms heb ik dan gewoon totaal geen zin om het nog beetje bij te houden.

Maar zo nu en dan spit ik alles weer even door, en als ik me kan vinden in een onderwerp plaats ik er wat bij... of als ik met iets zit, en jullie mening wil, dan maak ik een onderwerpje aan en lucht mijn hart :)

En moet ook toegeven dat ik niet meer zoveel achter de pc zit, meestal in de avond uurtjes als tom net in bed ligt, effe wat tijd voor mezelf achter de pc...
Of als tom zijn middag slaapje doet.

Liefs Nens

Ik zit hier ook bijna niet meer!
Ik zit op het klik en daar vind ik het veel gemoedelijker!
Hier wordt je nogal vaak hardhandig aangevallen op je mening,heel jammer!

Ik vind het ook jammer dat het zo rustig is. En ik moet bekennen dat ik nog wel vaak even kom kijken maar dan toch maar niet reageer omdat er soms een week lang dezelfde berichten op staan en dat vind ik het minder aantrekkelijk om te reageren.
Eigenlijk stom natuurlijk. Ik zal weer eens actiever worden, want die andere forums lijkt me niks en het mag niet verdwijnen.

Groetjes Belle

Ik ben er dus ook weer na lang weggeweest...Ik ga niet naar klik, vindt dit leuk genoeg....weet wel dat ik in het begin veel meer schreef   en er veel aan had!.en nu heb je je ritme gevonden en zit denk je er af en toe nog aan. Ik weet niet eens hoe je een  foto toe kan voegen hier. Hebben jullie hier uitleg bij ?

heee allemaal
nou ik kwam ook es ff kijken ben zo nieuwsgierig naar de andere hunmmeltjes

met mij en casper gaat het prima
hij is de vrolijkste baby ever en altijd lachen niks is een probleem
hij is 78 cm en 10,5 kilo en nu 11 maanden
heeft al zn voor en ondertandjes en 4 kiezen
hoest met jullie babytjes?
xxxxx moniek en casper

hoi

jens is bijna 14 maanden alweer
weegt ongeveer 9 kilo, en zal tegen de 80 cm zijn, is een gokje
2 weken geleden was hij 8980,was weer afgevallen