Zo rustig nu op het novemberforum.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Goh, wat is het rustig hier op het novemberforum.
Niemand schrijft bijna meer wat nieuws, reacties worden ook niet zo heel veel meer geplaatst. Is iedereen aan het afwachten tot de kleine geboren wordt? (Of bezig met de bevalling, dat kan natuurlijk ook.)

Zelf ben ik ook lekker onrustig: wil alle was etc gewassen hebben, huis schoon. Helaas is het dan wel schoon, maar na een paar dagen weer vies, dus ja... dan maar weer overnieuw beginnen he?
De baby is nu vooral 's nachts erg beweeglijk, weet niet meer hoe ik moet liggen. Lig nu alleen steeds op mijn zij (li en re) maar dat vindt de kleine ook al niet meer zo fantastisch.

Ach ja, zo wandel ik ook soms ook nog weleens een stukje buiten en voor de rest probeer ik de tijd een beetje door te komen met lezen, tv kijken etc.

Nou groetjes allemaal.

Renata.

hoi

ja vond het ook al zo rustig,iedereen is zich echt het voorbereiden volgens mij,ik slaap ook slecht snachts mijn buik doet echt zeer,weet ook niet hoe ik moet liggen,overdag heb ik wel nog wat te doen een peuter van 2 houd je goed bezig,ben benieuwd wanneer de berichten van bevallen meiden binnen stromen. gr wendy 36,4 wk

Echt stilte voor de storm als je het mij vraagt!
En er zijn natuurlijk al een aantal bevallen: die zijn natuurlijk veel te druk met hun nieuwe aanwinst (zou ik ook zijn, zal dan denk ik niet meer zoveel op internet zitten)...

Best gek; aan de ene kant kan ik niet wachten tot mn kleine er eindelijk is; aan de andere kant is het zoooo onwerkelijk...
Straks heb ik er een klein mensje bij: dan bestaat ons gezinnetje uit 4...
Hoewel ik het allemaal al een keer heb meegemaakt blijft het iets onwerkelijks...

Nog ff en we zijn echt allemaal november/oktober/december moeders

Liefs Nika

ja he nog even dan kunnen we ook lekker knuffen met de baby hhaha
ben zo beniewd allemaal hoe dat deze keer weer gaat het is al een tijd geleden voor me dat ik een nou ja 2 babys had hahah
en dan nu een jongen ja ook heel anders haaa
maar ja eerst maar bevallen ,,
wel grappig degenen die als eersten waren uitgerekend die lopen nog he ,,
nou ik heb ook mazel ik moest eigenlijk 26 nov pas maar door al dat gedoe mag ik ook eerder ,,,,,,,

veel liefs cora

quote: cora3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-11-2007 14:30:25'));

wel grappig degenen die als eersten waren uitgerekend die lopen nog he ,,

veel liefs cora

Vind er niets grappigs aan

Dat was dan ook weer grappig bedoeld

hoi hoi
ja het klopt inderdaad maar het november forum is nooit zo heel aktief geweest vindt ik hoor.
we zitten denk ik allemaal te wachten tot de kleine zich aankondigt.
liefs sil

Het is idd rustig. Misschien een goed teken?? Niemand heeft echte klachten/problemen om te bespreken en zitten rustig te wachten totdat de kleine zich aankondigd.
Voor iedereen die nog "moet"...veel succes met de laatste loodjes!!
En voor iedereen die de kleine al in d'r armen mag houden...geniet er lekker van!!

Mams79
38 wkn en 1 dgn

hoi

ik ben ook wel wat minder actief ja.. Mijn pc staat op zolder, is een hele klus om bij dat ding te komen. 1x per dag (als het lukt0 neem ik de tijd om de trappen te beklimmen...

En verder probeer ik ook wat meer te rusten waar kan. Ik vind de tijd stukken sneller gaan als ik slaap! hahaha

liefs gridje

Terug
Bovenaan