Zo schattig...

A

Anoniem

Guest
Vanochtend is mijn man met Gijs 'op stap' geweest. Samen met de trein naar Utrecht, sapje drinken en 'jongens'dingen doen.  Ze hebben genoten, allebei

Dat betekent dus dat ik een zaterdagochtend alleen  met m'n meisje heb doorgebracht. We zijn samen het stadje ingeweest op de fiets, krantje gekocht, brood gehaald, cappuccino (mama) en fristi (meisje) gedronken bij de Hema en daar kocht ik ook een armbandje en een kettinkje voor haar (met kraaltjes en hartjes in alle kleuren van de regenboog). Ze vind het ge-wel-dig. De hele  tijd wil ze 'ze om (mama ook!!) en ze laat het aan iedereen zien. Echt zó schattig.

Ik  blijf me verbazen hoe totaal anders een meisje is, zo  klein als ze zijn en zo stoer als ze vaak is: kraaltjes en spiegeltjes blijft een onweerstaanbare aantrekkingskracht hebben en houden op onze soort, generatie na generatie..... dat blijkt maar weer haha.

Liefs
Susan

Hiya Susan,

Hahaha echt een meid van deze eeuw, ze repareert in een handomdraai de vaatwasser, maar wel met een mooi armbandje om.

Mijn man is bijna jaloers op de jouwe, hij kan echt niet wachten om allemaal "manstuff" met Max te ondernemen.

Ajuus, ilja

Ja schattig he die meisjes, Tess is ook echt een bling,bling meisje.

Ook hier gebeurt het regelmatig dat de mannen met elkaar op stap zijn en dan maken Tess en ik er een meidendag van. Of papa gaat met zijn meisje op stap en ik met Tess.
Zo belangrijk dat de kinderen ook een keer individuele aandacht krijgen.

Liefs sandra

Hoi Susan,

Wat leuk dat je mannen al een echt"mannenuitstapje"hebben gemaakt en dat je dan zo lekker kunt"tutten"met je kleine meid.
Ons Tess is ook een echte blingblingmeid,haar Oma sleept ook vanalles mee.Oude kralenkettingen en spiegeltjes ed.Als Tess voor de spiegel naar haarzelf zit te kijken,dan houdt ze hhar hoofdje ook zo meisjesachtig schuin en schudt met haar lijfje.Echt een filmster.....hahahahaha
Geniet er maar lekker van hoor Susan!!

Liefs Kitty en Tess

lief is dat he,
Ook hier heel herkenbaar.
Ze vindt de klipjes en staartjes in haar haren geweldig.
Ook het tutten met poppen  is ze helemaal zelf mee begonnen.
Ze vindt mijn haren ook zo mooi.
Ik vindt het geweldig een meisje.!
groetjes piewie,mv Mila

Mooi geschreven!
Wie weet maak ik dat ook nog een keertje mee

Esmé mv Kay

Heerlijk zo'n lekker tutdagje, ook al is het hier iedere dag mamadag, ook wij kunnen genieten van die soms heel speciale dagen.

Hier is het ook van de versiersels hoor, zo stoer, maar toch zo'n meisje. Ze heeft een paar dagen geleden een tasje met verzorgingsspulletjes gekregen voor de pop, kammetje, drinkbeker, bordje. Ze is hier echt zo lang zoet mee, lekker tutten met pop en dan die kusjes en liedjes die ze erbij doet, heerlijk!

Geniet van je mooie kindertjes.

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan