zo schattig :-)

A

Anoniem

Guest
Birgit heeft geen vaste knuffel of lievelings speelgoed. Ze heeft op haar verjaardag een zapf (?)  pop gehad en die lach een hele poos in de auto. Nu nam mijn vriend m dit weekend weer mee naar binnen.

Ze sjouwt ermee door de kamer en doet al die dingetjes die wij ooit hebben voorgedaan: pop aai, pop kusje, pop de fles, pop een hapje eten... tis zo grappig! Eerst deed ze het vooral als wij keken, maar ze is nu de hele tijd met die pop op sleeptouw. Ze mag op haar doomoo zit zitten, en krijgt de hele tijd kusjes :) Vanmorgen was Bumba op tv en dan klapt Birgit altijd mee, maar nu deed ze het met de armpjes van de pop haha..

Ik kan er echt lang naar kijken, maar dan moet t wel stiekum want anders loopt ze meteen met de pop naar mij en moet ik de pop ook knuffelen en kusjes geven :)

Ik moest t even vertellen!

Grtjs Evelien, Birgit en pop

Wat ontzettend schattig zeg! Ze heeft dus een echt vriendinnetje. Wat kunnen ze dan toch heerlijk druk zijn met zoiets he. Geniet er maar van

Hoi hoi,

Wat ontzettend scheetig zeg!! Rik doet dit ook met zijn knuffels!!
Ik moet dan idd ook de knuffels kussen en kroelen en aaien natuurlijk!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Evelien,

Leuk he, om naar je kind te kijken als het zo onbezorgd aan het spelen is?
Sven kan ook zo opgaan in zijn spel. Als er een tijdschrift op de tafel ligt, gaat hij er in bladeren en vertelt dan hele verhalen, daar moet ik ook altijd om lachen.
En nu trekt hij zich ook vaak op aan de verwarming waardoor hij door het raam naar buiten kan kijken, hij is er net lang genoeg voor. En dan gaat hij vertellen wat er buiten te zien is. Vaak is het dan: Auto toetoet!
Geniet maar lekker van je kleine meid want ze worden zo snel groot....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi Evelien,

Geweldig he! Feline heeft ook een pop gekregen voor haar eerste verjaardag en ze is er helemaal gek mee. Ze krijgt voor sinterklaas ook een poppenbedje, die zetten we dan op haar kamertje.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan