Zo schattig!!!

Hallo meiden,

Ik heb het in een andere topic ook al even vermeld, maar onze Tim loopt! En dat ziet er zo schattig uit! Hij liep al een tijdje achter zijn loopwagen en ook waren er de afgelopen weken al wat voorzichtige losse pasjes gezet. Maar sinds dinsdag loopt hij echt helemaal zelfstandig. Hij kan ook vanuit zit zelf opstaan zonder zich ergens aan te moeten vasthouden. Ook rondjes lopen lukt, hij kan zich al lopend omdraaien en teruglopen en hij kan ook even stoppen, door zijn knieen gaan om iets op te rapen en dan weer verder te lopen. Zo knap en het ziet er echt te lief uit!

Nou moet ik er nog even aan wennen dat hij zo achter me aan loopt!!

Gr ingrid

Geniet ervan zou ik zeggen! Hier nog altijd hooguit 3 meter. Maar dat doet ie al maanden en hij vertikt het om los te lopen verder. En ik vind het onderhand wel tijd worden. Met 10 maanden ging hij al en 2,5 maand later zet ie geen stap meer hahahahaah.

Hij heeft echt lekkere sprongen gemaakt meid. Hoop dat ie even zo door gaat!

Misschien focust hij zich nu op andere ontwikkelingen? Dan zie je ook wel vaker dat ze eerdere verworven vaardigheden even niet meer laten zien?

Tim is zeker sprongen aan het maken. We wachten vol spanning af of hij dat nu kan doorzetten!

Super!!!
Hihi nog een week en dan rent ie achter je aan.. sta er versteld van hoe snel ze zomaar ineens kunnen!
Hoop dat hij het nu goed doorzet! wat een kanjer is Tim toch!

Heb te hard geroepen hahahah. Vanavond ging ie ineens. Zonder twijfel en in een rap tempo. Kijken of hij het morgen nog doet. Maar ik liet zijn hand los en hij ging naar zijn loopwagentje, waar hij vervolgens achter holde (ging eigenlijk te snel. En hij kwam ineens van de ene kant van de kamer naar de keuken gelopen. En dat is toch een meter of 11. Denk dat de knop om is hahaaha.

wat goed zeg en idd zo leif om te zien, antonio loopt ook stapjes los maar nog gene hele meters. alleen maar van de kastnaar mij of van de box naar mij komt wel

Terug
Bovenaan