Zo schattig!

Lieve meiden,

Wilde het toch even met jullie delen.....
Ik had even geleden een topic geopend met de vraag of ik de enige was die zijn kindje(s) nog niet voelt...

Maar....ik begin ze nu elke dag te voelen! Geen schopjes ofzo maar wel duidelijke 'plopjes' gedurende de dag, zo leuk!! Overigens kan ik niet wachten totdat het echt veeeeeel duidelijker wordt maar ik heb me laten vertellen dat dat toch iets later pas komt.

Maar....het leuke/schattige is: toen mijn man en ik gister naar bed gingen, ging mijn man even met z'n hoofd op m'n buik liggen en hij voelde duidelijk een 'plopje'/schopje tegen z'n wang!!! Hij was er helemaal van overrompeld.....Zooooo schattig!!

Fijne dag vandaag! Blijven jullie binnen met die warnte of gaan jullie lekker naar het strand ofzo?
Wij gaan straks naar het ZH voor de echo, laat uiteraard vanmiddag weer weten hoe het is gegaan.
Nog bedankt voor jullie berichtje!

Liefs Lynn.

woow meid!! dan begint het nu dus ook aan de buitenkant te komen dat is fantastisch:D hier nog niks, maar vk zei dat dat rond 25 weken zou komen wat een domper haha. maar ze zei dat ik al heel blij mocht zijn dat ik het aan de binnenkant voel en dat is ook zo :)

ik ga eem snel de stad in voor die blije doos met mn zusje en dan naar haar huis, wil absoluut niet buiten zitten dat is niet te harden! erg eigenlijk he, loop ik het hele jaar al te klagen dat ik zon wil en dan is het er eindelijk en zit ik binnen hahaha, maar het probleem in nederland is dat je bij wijze van de ene dag nog in winterjas zit en de volgende dag is het 30 graden hahaha, je kan er niet ff aan wennen..

xxxxx

Nou Deb, ik denk dat het een toevalstreffer was hoor maar het was wel héél leuk om de reactie van m'n man te zien.....Dan zijn ze opeens zelf weer zo klein (en trots) Voor het hele duidelijke gevoel zal het bij mij ook wel 25 weken zijn hoor.....Maar ik geloof nu wel dat het echt goed komt!!

Ohja...die blije doos ;-) Die ga ik morgen ff ophalen, ben heel benieuwd, schijnt een leuk pakket te zijn!
Tsja....die overgang is hier in NL gewoon te groot, vorige week had ik m'n laarzen nog aan en een wolle vest en nu weer slipper en een luchtig shirtje :)
Ik blijf vanmiddag ook lekker binnen....Pffff.....heb er wel last van hoor maar goed, na vrijdag is het weer over en dan mogen we weer klagen dat het zo'n rot weer is. hahaha!!

Liefs

Net als je het niet verwacht voel je het, en dan ook nog dat je man het heeft gevoeld. Heel speciaal!

Hier blijf ik binnen. Het schijnt vandaag met de zonkracht zo erg te zijn dat je na 15 min buiten al bescherming nodig hebt. De kids mogen in de schaduw met het water klieren.

Wij deur open en lekker genieten van het weertje. Klein badje op voor stan en wat speelgoed erin en klaaaaaar haha. Zo Ff boekje halen om te lezen.

Liefs en veel plezier vanmiddag!!!!

Bijzonde he! Fijn dat je steeds beter begint te voelen en dat je man ze ook gevoeld heeft. Hier hetzelfde gisterenavond was ze superdruk, ik voelde schopjes en mijn man legde zijn hand op mijn buik en voelde het ook. Ook ontroerd, zo lief. Voor mijn man wordt het nu ook weer 'echter'.

Hey meid,

Wat fijn dat je nu wat meer geplop en geborrel voelt van binnen. Geeft toch een beetje een geruststellend gevoelk he.

Kan me helemaal inbeelden hoe trors je man was toen hij ze voelde! Idd net kleine kinderen dan als je dan naar hun gezicht kijkt.

Ook ik blijf lekker binnen vandaag. Hier is het nog koel, en bovendien moet ik gewoon werken vanuit thuis, maar is wel lekker rustig.

Veel plezier bij je echo vanmiddag, we horen graag hoe het allemaal is gegaan.

Liefs

Terug
Bovenaan