Zo slecht slapen...

hebben jullie dat ook? Ik word per nacht wel 6 keer wakker. Om te plassen, omdat mn jongste naast het bed staat, gewoon omdat ik wakker word, malende gedachten etc.etc. Word er doodmoe van. Ga om half 10 vaak al naar boven en dan om 10 uur slapen. Ben iedere ochtend ook om 6 uur wakker gelijk met de jongste, die stuur ik dan weer terug naar bed, maar zelf slaap ik niet meer. Jullie nog tips?

Pff het plassen heb ik ook. Weet wel dat het straks weer wat minder word.

Misschien kun je in de middag nog even op de bank liggen om je lichaam wat rust te geven.

Hier ook het zelfde probleem, veel wakker, en heeeel veel moeten plassen en dan steeds maar kleine beetjes....

als ik dan in de middag 1 uurtje ga slapen ret ik het meestal wel, alleen dan heb ik in de avond weer moeite om in slaap te komen.....

Heb er ook last van, sommige nachten wordt ik er gek van. Moet er 2 a 3 keer per nacht uit, mijn hoofd is zo druk, soms lig ik gewoon uren wakker...

En overdag ben ik dan vaak erg moe! Tips zijn ook bij mij erg welkom:)

Een beker warme melk voor het slapengaan wil soms nog wel eens helpen.
Maar helaas is het toch een hormonenkwestie waar moeilijk tegen op te boksen is :(

afgelopen nacht ook voorde eerste keer meegemaakt.
kon niet slapen tot 4 uur maar helaas ging de wekker om kwart voor 6 al af voor het werk. gelukkig smiddags slaap kunnen in halen maar toch is het niet fijn.
hopelijk kan ik vanavond beter slapen.

gr kaatje

Tja ook hier hetzelfde probleem... Smiddags en de vroege avond ben ik onwijs moe, dan slaap ik ook wel eens een uurtje om dan wanneer ik naar bed ga wakker te liggen... In plaats van in bed te blijven liggen draaien ga ik dan vaak beneden op de bank liggen tv kijken: discovery programma's werken soms heel slaapverwekkend... Vaak wordt ik dan ook een uurtje later op de bank wakker, ach weer een uurtje slaap erbij.. Ff lezen wil soms ook helpen + die beker warme melk... Pfffff: zo klein en nu al houden onze 'baby's' ons wakker ;-)

Sterkte! Liefs,

Terug
Bovenaan