zo snel al een dikker buik

<p>Hoi Allemaal, </p><p>Morgen ben ik volgens mijn berekeningen 5 weken en mijn buik is nu echt al veranderd en dikker.</p><p>Nu had ik de vorige keer ook al snel een dikkere buik en pasten toen ook al bij 7 weken niet meer in mijn normale broeken ( dat werd helaas een miskraam bij 8 weken) </p><p>Ik ben van mezelf slank, maar ik heb nu al mensen gehad die zeiden ben je zwanger, want ik zie het aan je buik.. </p><p>Iemand die dit ook zo sterk heeft? draag expres losse shirts, maar weet niet of ik het zo tot de 12 weken geheim kan houden :) </p><p> </p>

Hi!!
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!! :)
Ik had precies hetzelfde, gelukkig ben ik sinds december zwanger dus kon ik truien aan. Maar kon het op een gegeven moment niet meer verbergen voor mijn collega’s. Ik heb de 12 weken echo nog afgewacht maar toen ik het verteld had zeiden heel veel collega’s dat ze het al hadden gezien maar niet aan mij durfden te vragen haha!
Bij de een zie je het nu eenmaal heel snel en groeit het buikje mooi naar voren. Bij de ander groeit het heel erg naar binnen en kan het zomaar 20 weken duren voordat je uberhaupt iets begint te zien..
Denk dat je beter kunt hebben dat je het al snel ziet, want het is iets moois en mag gezien worden toch ipv dat je jezelf steeds afvraagt waar blijft mijn buikje nou.
Maar snap wel vooral nu er weer warm weer aan komt dat het moeilijk te verbergen is voor je! Misschien moet je sommigen dan toch eerder op de hoogte brengen? Of je verzint iets van dat je veel gegeten hebt in je vakantie en wat dikker bent geworden? :)
Veel succes!!

Bedankt voor je lieve berichtje. Fijn om te horen dat ik niet de enigste ben. 
Ik ben er ook heel trots op hoor :) gelukkig heb ik over 2 weken vakantie en kan ik er op vakantie er ongegeneerd mee pronken.
Als ze het dan hier in nl weer zien als ik terug ben heb ik hopelijk al een positieve echo gehad. 
We hebben het indd al aan wat mensen verteld dat scheelt ook en de reacties zijn :) 

Tuurlijk, graag gedaan hoor!!
Oh kijk, dat komt mooi uit :)
Ik hoop dat je een goede zwangerschap krijgt en idd daarna een positieve echo zodat je het ook de rest kunt gaan vertellen! Niets is zo spannend en leuk als dat!
Maar eerst lekker genieten van je vakantie en laat dat mooie buikje maar komen :)
Groetjes!!

Terug
Bovenaan