zo snel al

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Heb gisteren ook een test gedaan en tot onze verbazig al zwanger.
Had op het internet gelezen dat je na de bevruchting nog 1 keer ongi zou worden, maar die bleef uit.
Nu weet ik niet meer wanneer ik voor het laatst ongi ben geweest, had niet verwacht dat het in 1 keer al raak zou zijn.
Ben nu ook al de hele dag misselijk, heb last van mijn buik en ben ontzettend koud.
Is dit wel normaal?

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Na een bevruchting wordt je niet meer ongi hoor!!!
Die info klopt niet!
Het koud hebben kan erbij horen!

Geniet ervan!
lfs ing

hoi jmak

hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.fijn dat het snel is gelukt.
maar als je bevrucht bent word je niet meer ongesteld hoor.zou niet best zijn.menstruatie is immers het reinigen van   de baarmoeder.wel moet je tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie,om een richtlijn te hebben hoelang je zwanger bent.meestal vind de bevruchting plaats 2 weken na die eerste menstruatiedag.je krijgt dus 2 weken kado.maar ik weet natuurlijk niet of je regelmatig ongesteld was,of dat je de pil hebt geslikt.daarvan wil het zaakje nog weleens in de war raken
bij mij gelukkig niet.ik ben na het stoppen van de pil nog 2 keer ongesteld geweest en toen was ik zwanger.helaas werd dat een miskraam maar na weer 1 menstruatie was het gelukkig alweer raak en nu ben ik alweer 29 weken zwanger.ik weet nog goed dat de eerste weken erg spannend en onzeker waren.dat je misselijk bent is op zich een goed teken!alleen niet erg prettig.buikpijn heb ik ook lang gehad,tot de 12e week nog wel.maarja er gebeurt ook zoveel daarbinnen.en verder,ja,de een heeft t koud,de ander warm.de een geen trek,de volgende rammelt van de honger.erg persoonlijk,maar het hoort er inderdaad allemaal bij.
als je niet weet hoelang je zwanger bent kun je gerust de verloskundige bellen.dan krijg je een echo om te kijken hoever je bent.als je het wel weet krijg je een afspraak en echo rond de 10e/12e week.
succes en veel geluk!!
groetjes kari

Blij te horen dat het heel normaal is om het koud te hebben. Gisteren ben ik van elende zelfs ziek naar huis gegaan en wou dat ik nu ook nog op bed lag.

Onze huisarts is op vakantie en maandag weer aanwezig, dus dan bel ik gelijk om 8 uur om een afspraak te maken.

Terug
Bovenaan