zo snel....zo dikke buik....

hoi,

beetje gekke vraag ,
maar heeft iemand van jullie ook zo snel een dikke buik gekregen ?
ik ben volgens de test 17 juli pas uitgerekend, dus nu 4 weken zwanger
maar ik ben al meerdere keren aangesproken of ik weer zwanger ben...
prober dat maar eens uit te legen/ontwijken...

het wordt onze 2de, maar bij mijn zoontje had ik dat pas na 3 a 4 mnd !
ik begin nu ook te twijfellen of het niet al ouder is....
mijn laatste menstuatie was een aantal dagen veel erger als anders,
en totaal geen ongi klachten....

ik ga morgen de huisarts bellen en een VK afspraak maken,
( weet niet of ik ivm de vorige zwangerschap/bevalling weer naar de VK of ziekenhuis moet voor controlle ) dan weten we zeker hoe ver we zijn !
ik heb zelfs al een positiebroek aan anders krijg ik een zere buik...
ik dacht altijd dat die mensen niet spoorden als ik zo iets hoorde...
maar nu heb ik het zelf...  haha !

Heej Thes,

Ik heb precies hetzelfde hoor! Ben nu 13 weken zwanger van de 2e en inderdaad had ik na 4 a 5 weken al een buikje. Niet zo erg dat ik al positiekleding aan moest, maar nu met 13 weken ben ik net zo dik als toen ik ruim over de helft was van mijn 1e zwangerschap. Heel bizar!
Ik heb ook het idee dat mijn darmen zich uitzetten, alsof ze plaats moeten maken voor de baby. Daarbij komt natuurlijk dat je buikspieren niet zo sterk meer zijn na 1 zwangerschap. (ik heb er ook niet echt veel moeite voor gedaan om ze na mijn zwagerschap weer te trainen! Komt wel weer na deze zwangerschap!)

Nou, veel succes met je zwangerschap hoor! Ook wel weer leuk als mensen er al iets van zeggen toch??

Groetjes!

Dirkje

Hoihoi,

Ik ben nu 13 en een halve week en heb ondertussen ook al een buik van een maand of 5! Je kunt er echt niet meer omheen. Ik moest het gewoon wel vertellen aan collega's met een week of 11, want het was niet meer te verbergen. Ik had het voor de kinderen in mijn klas nog iets langer geheim willen houden, maar heb het met 12 weken toch ook maar verteld. En nu is het dus echt al enorm. Het is ook mijn tweede, en met mijn eerste had ik dat totaal niet. Maar ja, de 'rek' zit er nog in, hihi!
Wel leuk op zich, want bij de eerste had ik zo'n periode dat je gewoon DIK was en je iedereen zag kijken van: Moet jij niet eens aan de Sonja Bakker? Maar nu is het wel gelijk een zwangere buik dus pronken maar! Maar soms denk ik wel: hoe dik moet dit dus dan gaan worden?? We wachten het maar af...

Groetjes, Vennie

Hallo dames,

Ook bij mij is het al heel vroeg te zien, ben nu 6,5 week, en mijn maatje 36 ligt al dik een week in de kast en zal heel lang het daglicht niet meer zien, en maatje 38 begint ook al krap te zitten.. (gelukkig wil ik nog wel es jojo'en dus 2 maten in huis ) maar het is ook al echt te zien, met m'n eerste was het ook wel vroeg 10 weken, maar nu is het wel erg vroeg, wel ben ik erg blij met m'n buik hoor, kan ik er nog iets langer van genieten hihihi.. Pas gelukkig nog niet m'n zwangerschapsbroek maar ga toch wel beginnen met het kopen van leggings want die zitten toch het prettigst, samen met makkelijke schoenen... Leuk leuk..

Dames geniet van jullie buikjes, ik ga het zeker doen hihi

Groetjes Claudia

hoi gelukkig ben ik niet de enige,
we gaan zo op verjaardag en kan het nauwlijks verbergen,
heb een correctie buik slip aan een positie broek en maar een trui er over zodat het niet te veel opvalt....mijn borsten puilen ook al uit..;) maar een ketting over heen....;)
ik ben pas 4 a 5 weken zwanger, dat wordt wat....
mijn mam wil echt dat niemand het weet tot na de 6 weken echo dus dat is echt een probleem, mijn zus 2 vriendinnen en de buurvrouw zagen het al, en ik kan het niet ontkennen.....ik loop rood aan en kan dan zo snel niet iets verzinnen om het te ontkennen....was vanmiddag een blouse voor mijn zoontje van 1.5 aan het textiel verven met de tekst I'M A BIG BROTHER TO BE !!! toen de buurvrouw binnen stormde....
zie dat maar eens weg te moffellenzoder dat het vlekt  en te ontkennen....niet gelukt dus....ha ha

Hoi hoi,

ha ha...hoe herkenbaar! Heb zelf ook al een enorme buik (ben  nu 10 wkn zwanger) en met een week of 5/6 begon 'ie mooi te groeien. Ook voor mij is het mijn tweede zwangerschap. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik met 12 wkn nog een hele platte buik (had alleen zo'n mooie zwemband), maar nu.....pffff....en dat met een klein hummeltje van nog maar 3 cm in mijn buik! Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben!

groetjes simone

Hoi,

Ik herken het ook! Ik ben zwanger van mijn eerste en ben bijna 7 weken maar ik heb het idee dat ik of een superdikkebuik krijg of ik al langer zwanger ben. Heb 1 dec afspraak bij verloskundige. Kan mijn broeken echt niet meer aan. Ik werk in uniform en ik denk dat ik binnenkort dit al niet meer aan kan.

Gr. Jo

Terug
Bovenaan