Zo snel???

A

Anoniem

Guest
Het is nog te vroeg om te testen, maar ik weet het zeker. Over negen maanden veranderd mijn dochter van enig kind, naar zusje...
En dat na 1 keer "proberen".

Oh ik wil niemand voor het hoofd stoten, ik weet hoe moeilijk het voor sommigen van jullie is om zwanger te worden... maar ik moet het even kwijt. Ik ben zooooo blij.
En kan het nog aan niemand kwijt.
Daarom plaats ik hier maar even een postje, in de hoop niemand verdriet te doen, maar toch iemand blij met mij te vinden...

Groetjes,

Sandra.

Hey meid, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat super dat je dochter er een broertje of zusje bij krijgt. Zal voor haar ook een hele verandering zijn.
Ik weet uit eigen ervaring dat het heel snel kan gaan. Zelf ben ik 20 weken zwanger van de 1e en bij ons was het met vier maanden al raak. Ook wij vonden dit heel snel!
Ik ben me er zelf ook heel goed van bewust dat het niet bij iedereen zo snel kan gaan en ben ook erg dankbaar dat het ons wel gegund is.
Twee vriendinnen van me waren ook met 1 maand al zwanger.
Geniet lekker van je zwangerschap meid!!!!

Liefs Suus

hoi hoi
hoop echt voor je dat je zwanger bent maar laat je lichaam jou niet bedriegen,want dan wordt het een hele teleurstelling.zelf ben ik nu zwanger van de zesde en ook ik dacht dat ik zwanger was maar het bleek toch niet zo te zijn.
wil je alleen waarschuwen voor een grote teleurstelling.
liefs sil

Ja en toch kun je het voelen:
Ik voelde bij mijn eerste ook direct dat er wat anders was. 'Wist' dat het niet hetzelfde voelde als normaal wanneer ik ongesteld werd. Het leek net of mijn baarmoeder gevoeliger was (als dat kan).

Ik testte op de dag dat ik ongesteld moest worden, hele dikke plus en belde de huisarts. Die vond het volgens mij maar vreemd dat ik belde op de dag dat ik ongesteld moest worden... Ik mocht wel een klein beetje blij zijn en als ik na een week nog niet ongesteld was mocht ik langskomen voor een test.... negen maanden later hadden wij een wolk van een zoon!!!

Heb vandaag eigenlijk tegen beter weten in een test gedaan en ik was verrast, maar eigenlijk ook weer niet..., te zien dat ik gelijk heb. Bij de eerste wist ik het vanaf "conceptie", zonder aanwijsbare redenen, maar ik wist het zo zeker. En ook nu twee dagen na "de daad", wist ik weer, het is raak....
Ik zou pas donderdag ongesteld moeten worden, maar ik had de laatste dagen al wat spoortjes van misselijkheid en ik dacht, het zou me niets verbazen als het hormoon al aanwezig is. (Daar komt tenslotte de misselijkheid van.)

Ooh, ik ben zo blij, zo blij....

En niemand met wie ik het mag delen...
Mijn man is daar erg strikt in.... en gelijk heeft hij.

Maar ja....

Ik ben zo blij, zo blij!!!

Groetjes van een zeer, zeer blije en zwangere,

Sandra

Terug
Bovenaan