zo snel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 mijn dochter van 7,5 mnd die staat nu in de box
toen ze nog geen 4 mnd oud was draaide ze al zelf op haar buik en even na 4 mnd draaide ze ook al terug zezat met 5 mnd maar nog niet los en met 6 maanden ja ja zat ze dus helemaal los ze zit zo een half uur te spelen op haar kleed of box maar nu trekt ze zich dus ook al op om te staan s,morgens als ze wakker is en ik hoor haar door de babyfoon brabbellen dan zit ze maar ben nou toch wel verschrikt als ze morgen ochtend staat in bed mijn dochter is echt heel snel in haar ontwikkeling .... hebben meer moeders zulke kindjes?????????????????????????????
 
Yep.



Die van mij rolde ook met 4 maanden, staan zitten en kruipen allemaal
achter elkaar geleerd in een tijd van 3 weken toen ze 6 maanden was.



Momenteel (8,5m) staat ze overal tegenaan, meestal steunen met 1 handje.



Bij mij is het een combinatie genetisch (alle kindjes in de familie
zijn snel) en dat ze erg groot en sterk is voor haar leeftijd. Ze is
echt een kop groter dan kindjes die even oud zijn.



Daarom krijg ik nog wel eens de vraag waarom ze nog niet kan lopen . Ik bedoel maar.

 
Hoi Jady,

Ik heb ook zo'n snelle! met 10 weken draaien, met 5,5 maand kruipen (nou ja, tijgeren, maar hij ging best snel vooruit) met 8 maanden staan, 9 maanden langs de randjes lopen en net voor 1 jaar los lopen. Wat gaat het snel he. En wat ben je dan trots op je kindje. Hij was ook heel snel met praten en kan nu al een heel aantal woordjes zeggen. Hij is vandaag trouwens precies 14 maanden.
 
Hoi

Mijn zoon is ook erg snel. Hij leerde het zitten en staan in drie dagen, rond 6 maanden en liep los nog voordat hij 9 maand was. Hij is nu 14 maand en loopt dus al lekker zeker. Leuk hè, als ze zo snel zijn,  maar goed waarschijnlijk zijn ze met andere dingen weer wat later..

Groetjes  
 
Ja hoor, hier nog zo'n snelle:
Omrollen (heen en terug) vanaf 3 maanden, tijgeren vanaf 4 mnd (en erg snel!), kruipen vanaf 5 maanden, zelf zitten vanaf 6 maanden, nu 7 maanden en zelf gaan staan en aan de hand een paar pasjes lopen.
Ben zoooooo trots!!!!
 

Hoi,

Hier nog eentje, draaien met 3,5 maand, kruipen, zitten, zwaaien allemaal nog voor de 6 maanden, zelf d'r flesje leegdrinken met 5 maanden. Alleen staan heeft ze vorige week pas ontdekt met 8,5 maand. Ze heeft gisteren wel een stapje erbij gedaan, dus dat was wel weer snel. Ben erg benieuwd wat het volgende is... wat gaat het snel hé
 
Terug
Bovenaan