zo snel

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal het gaat opeens zo snel allemaal

jayden is net 8 maanden geweest en zit sinds 2 weken los nu gaat hij ook al zelf staan in de box en loopt er ook rondjes in is wel erg makkelijk nu vind hij de box wel weer leuk

verder voel ik me ook wel weer wat beter ben er niet meer zo vaak maar ben zo moe probeer de tijd die ik heb te slapen niet dat dat veel helpt maarja mijn ijzer is ook te laag nu al en moet nu al rustig aan doen maar dat is niet zo makkelijk met een kleine drukte maker erbij ik ben nu al weer tien weken geweest dus al weer een kwart gehad nou ga zo  jayden wegbrengen en dan even boodschappen doen  

groetjes sil  

Hoi meid,

Je bent toch zwanger van je tweede of verwar ik je nu met een ander? Ben meer een lezer hier dan een schrijver, maar probeer wat actiever te zijn hier. Pas goed op jezelf en je kleintje en geniet van alle ontwikkelingen, doe ik ook hoe moe ik me  soms ook voel.  

Mijn meisje kan helaas nog niet zelf gaan zitten en staan ook niet, hoop dat die tijd gauw komt.

Dikke knuf!

Hoi,

Hoe issie nu? En met Jayden? 10 weken was het toch, dan zit je binnenkort ook in de goede maanden van de zwangerschap, gelukkig maar want het zal nu wel zwaar zijn.

Heel veel plezier met je opbollend buikje!

KT

Terug
Bovenaan