zo snel!!

hoi meiden!

in maart dit jaar ben ik na 2 jaar proberen moeder geworden van een zoon! omdat we de eerste keer erg lang bezig waren.. nu snel weer begonnen.. enn.. het is raak! ik ben volgend jaar op 6 mei uitgerekend! erg spannend deze weken, want ik heb al een paar miskramen gehad..

liefs!

Gefeliciteerd! Dat bange gevoel voor een miskraam kennen velen hier... wat dat betreft kunnen we elkaar steunen. eenmaal een nare ervaring hou je toch altijd bij je ook na een goede zwangerschap. Ik probeer het zoveel mogelijk los te laten. Je kunt het toch niet veranderen door er teveel over te piekeren. Het kost bakken energie en als het wel goed gaat nog verloren energie ook. en bedenk dat de kans dat het goed gaat veel groter is...

Probeer er van te genieten!

hey wat leuk gefeliciteerd zeg en idd wat snel, begint bij mij ook al een beetje te kriebelen maar de kleine is pas 4mnd dus we wachten nog maar even.. heb je de 1e echo alweer gehad?? lijkt me zo bijzonder om dan je 2e kindje te zien hihi denk je dat het weer meen jongen word of denken jullie daar nog niet over na??

groetjes

ey

bedankt voor de reacties

@marinally.. verkeerde.. nog even doorgokken..

@nonnie26: k ben net 4,5 week.. dus nog een beetje vroeg voor de echo.. haha.. en k wil nu graag een meisje.. ma als het een jongetje word is dat ook geweldig natuurlijk

@bloempje: ik geniet er met volle teugen van!!!(naast de misselijkheid dan)

liefs!

ben je nu al misselijk!?? Balen joh! Hier nog geen misselijkheid te merken, alleen snel hongerig! En superveel zin in mandarijnen... lekker... mjam!

Gefeliciteerd!!
Ben er zelf vanavond achtergekomen dat ik zwanger ben. Vind het heel spannend allemaal. En ik kan me helemaal aansluiten bij die misselijkheid.

En @Bloempje hmmmm mandarijnen, goed idee :D

Terug
Bovenaan