zo sneu, krampjes.. wie heeft er nog meer tips....

hoi hoi

onze sophie heeft eigenlijk elke dag wel krampjes......

ik gebruik sinds en kleine week cinababy druppeltjes van vsm............

ook houd ik haar op mijn arm(buikje tegen arm) houd ik haar beentjes tegen.....
maar helpt niet heel goed

vandaag weer gelopen van 12.00-13.45.. dan was ze even stil dan kwamen ze weer, het is zo zielig, ze krijst dan gewoon...

ik word er zelf ook moedeloos van....

wie heeft er nog meer tips......

liefs tobi  
ze gebruikt sinds 2 weken notrilon standaard in combi met forte...

Hoi Tobi

Ik had hetzelfde met mijn zoontje Dean hij is nu 6 weken.Hij kreeg vanaf het begin nutrilon standaard maar daar kreeg hij krampjes van.In overleg met het consultatieburo ben ik nutrilon omneo 1 gaan geven en de krampjes zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.Waar je wel even op moet letten is dat deze melk wat dikker is dus het kan zijn dat je je spenen moet vervangen.

groetjes Chantal

Hee Tobi

Ik gebruik nu ook bijna 1 week lang nutrilon omneo.
Omdat Joëlla vaak haar voeding terug gaf.
Nu gaat het beter, ze spuugt minder.
nutrilon omneo is dus voor licht spugen, maar ook voor krampjes.
En ik moet zeggen, Joëlla heeft nooit krampjes gehad met deze voeding.
En haar ontlasting gaat ook als een tierelier hihi
Het helpt goed.
En nutrilon omneo mag je zo gebruiken, zonder overleg met het cb.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes Mama van Joëlla.

Inderdaad Nutrilon Omneo is echt super tegen krampjes. Ons oudste zoontje had vanaf de geboorte ook al last van krampjes. We hadden al alles uitgeprobeerd en toen zijn we maar overgestapt op Nutrilon Omneo. En de krampjes waren direkt over. We hebben het gebruikt tot we naar stap 2 gingen en toen zijn we weer de normale Nutrilon gaan gebruiken. Nutrilon Omneo is wel duur, maar het helpt echt heel goed.

Hi Tobi,

Hier komt een supertip: halen bij t reformhuis: ABC Dophilus.
Het is prijzig (zo'n € 26) maar helpt heel erg goed!!
Het heeft te maken met de darmflora en allerlei ingewikkelds, vraag me niet hoe t werkt, maar het werkt! Ook tegen problemen met (harde) ontlasting.
Ook volwassenen kunnen t gebruiken. Voor baby's en kleine kinderen geldt 1/2 tot 1 theelepel per dag door de melk.
Na een paar dagen gaat t werken!!
Wij kregen deze tip van een stel met een baby-meisje van zes weken. Volgens hen kregen ze er een 'ander kind' door. Wij ook! Daphne Deckers schrijft er ook over in haar boek 'de geboorte van een gezin'.
Onze Mats (van ruim  zes weken) hebben we , tegelijkertijd met de ABC, ook op de Omneo gehad, werkte ook goed! Kan alleen dus niet zeggen waar t nou door kwam (hij ging er wel heel erg van stinken haha, vieze scheetjes en vieze poeplucht,  maar dat maakt niet uit). We waren weer op Nutrilon standaard overgestapt en waren even door de Dophilus heen, en prompt...weer kramp.

Wel even geduld hebben met t spul...

Succes!

Hoi Pas,

Ik ben inderdaad Maria. Leuk om je hier weer te zien hoor. Ben sinds gisteren weer een beetje op de wereld en lekker op dit forum aan het neuzen. Heb alle berichtjes inmiddels doorgelezen. Hier gaat alles super. Rafael is nu 3,5 week oud en het gaat heel goed met hem. Ik heb de afgelopen weken eerst lekker van mijn gezinnetje genoten en nu vind ik dat er ook weer af en toe tijd voor mezelf mag zijn. Dus 's avonds ga ik lekker even internetten. Heerlijk.

Liefs Maria

Terug
Bovenaan