Hoi allemaal,
Op het moment ben ik er niet zo vaak meer op dat komt omdat ik wou proberen mijn gedachte van het zwanger worden er een beetje af wou hebben,
maar nu is de periode NOD aangebroken.
Volgens de gyn moest ik of gisteren of vandaag ongesteld worden maar volgens mijn berekeningen pas maandag .... Gisteren ben ik dus niet ongesteld geworden, en eerlijk gezegt heb ik ook het gevoel dat het niet gaat komen.
Ik heb verschillende verschijnselen:
*'s morgens misselijk (niet dat ik moet overgeven maar gewoon niet lekker)
*soms ook 's middags of 's avonds ineens ook misselijk
*erge pijn in mijn borsten, vooral tepels, daarom heen wordt het gebied steeds groter en donkerder van kleur.
*wisselende buien, ene moment vrolijk en dan vreselijk opstandig (arme vriend en collega's)
*erg moe, kom moeilijk op gang, pas rond 11.00 kom ik weer tot leven
*hou vocht vast in mijn benen
* ik heb ook helemaal nergens zin in
Nou dat was het wel ... we ziiten nog te twijfelen wanneer we zullen gaan testen, aan de ene kant willen we morgen ivm vaderdag op zondag.
We zien het wel, we wachten nog even af....
Jullie horen nog van mij !!!!
Liefs Belinda.
Op het moment ben ik er niet zo vaak meer op dat komt omdat ik wou proberen mijn gedachte van het zwanger worden er een beetje af wou hebben,
maar nu is de periode NOD aangebroken.
Volgens de gyn moest ik of gisteren of vandaag ongesteld worden maar volgens mijn berekeningen pas maandag .... Gisteren ben ik dus niet ongesteld geworden, en eerlijk gezegt heb ik ook het gevoel dat het niet gaat komen.
Ik heb verschillende verschijnselen:
*'s morgens misselijk (niet dat ik moet overgeven maar gewoon niet lekker)
*soms ook 's middags of 's avonds ineens ook misselijk
*erge pijn in mijn borsten, vooral tepels, daarom heen wordt het gebied steeds groter en donkerder van kleur.
*wisselende buien, ene moment vrolijk en dan vreselijk opstandig (arme vriend en collega's)
*erg moe, kom moeilijk op gang, pas rond 11.00 kom ik weer tot leven
*hou vocht vast in mijn benen
* ik heb ook helemaal nergens zin in
Nou dat was het wel ... we ziiten nog te twijfelen wanneer we zullen gaan testen, aan de ene kant willen we morgen ivm vaderdag op zondag.
We zien het wel, we wachten nog even af....
Jullie horen nog van mij !!!!
Liefs Belinda.