Zo spannend, maar zo leuk nu!

Omdat ik al zo'n 3 wkn ontzettend misselijk ben en sinds 1,5 week veel buikpijnklachten heb, moest ik toch maar eerder voor echo. Vandaag 6+6 wkn zwanger... Wat ontzettend spannend!! 2 testen waren positief, maar je weet nooit hoe het er daar binnen aan toe gaat. Helemaal met die buikpijn. Is het er 1 of 2, zit het ukje wel in de baarmoeder en niet ergens ernaast, mss toch minder ver of verder...nou ja, er spookte vanalles door m'n hoofd.
Om 15.30 uur voor echo en in mijn baarmoeder zit een heel klein ukje van 1,13 cm met een snel knipperend hartje! Verder geen gekke dingen zichtbaar. Jeetje, wat een ervaring! Buikpijn komt waarschijnlijk dus toch door mijn darmen oid... Wat een opluchting dat het ukje daar goed lijkt te zitten!

Wat geweldig voor jullie en wat leuk als je dat ziet op het schermpje hè?

Geniet er maar van.
De misselijkheid gaat hopelijk snel weer weg.

Eet een beschuitje of cracker voor je op staat het helpt echt ik doe het nu ook en ben stukken minder misselijk.

Weten jullie ouders het nu al?

Ja, echt zo'n heerlijk gevoel! Wordt het weer een beetje echter.
Heb voor de misseliheid emesafene zetpillen en gembercapsules. Rustig opstaan helpt ook tegen de ergste misselijkheid. Heb een rol biscuitjes op mijn nachtkastje staan en mijn vriend komt me later een ontbijtje brengen. Kleine porties is ook beter dan 1 grote.
Maar nu gezien dathet ukje goed zit, dus de misselijkheid is voor een goed doel zullen we maar zeggen.
Nee, ouders nog niet op de hoogte. We vinden het wel erg leuk, zo'n geheimpje van ons tweeën. De 29ste hebben we de termijnecho, daarna willen we het vertellen. Als we het in ieder geval zo lang nog stil kunnen houden!

Ja, dit is ons eerste kindje. Super spannend. De 29ste termijnecho, dus ik hoop dat we dan iets meer kunnen zien van ons 'rijstkorreltje'.
M'n misselijkheid blijft continu, maar voor een heel goed doel!

Terug
Bovenaan