Zo spannend

Ik ben nog steeds onzeker, dus ik ga het gewoon weer even delen, want ik moet nog een week op de echo wachten. Ik ben dan 10 weken.

Ik word gek van het feit dat ik me soms hele dagen niet zwanger voel. Ik ben niet speciaal moe, hoef niet vaker te plassen dan normaal en da's heel anders dan de vorige keer. Heb vanmorgen dus toch maar naar gyneacologie gebeld en die bevestigden gelukkig wat ik eigenlijk natuurlijk al weet: dat elke zwangerschap anders is. En dan voel ik me vanmiddag ook weer een enorme doos als ik misselijk boven mijn maaltijd hang en echt helemaal geen zin heb om te eten. Ook heel vervelend: ik heb last van mijn bekken- beetje vroeg, toch?

Genoeg zaken dus, die op een normale zwangerschap duiden, maar ik mis de steken in mijn onderbuik die ik de vorige keer had en al die WC bezoekjes dag en nacht. Ja, lach me maar even uit!

Ik heb echt nog wel even overwogen om om een echo te vragen, maar bedacht me tegelijkertijd dat het mijn onzekerheid alleen tijdelijk weg zou nemen. Ben nu eenmaal een stuk minder onbevangen dan bij de eerste. Jammer, maar zo gaan die dingen! 't Is in ieder geval fijn om te weten dat ik niet de enige ben die het zo spannend vindt!

Ik beleef het precies zoals jij! We zijn volgens mij ook bijna even ver 9wk en 2dgn vandaag. Ik trok het echt niet meer tot de 28ste dus heb de "eerste" echo kunnen verplaatsen naar as donderdag! Wss helpt dit ook alleen maar tijdelijk maar ik zou gewoon zo opgelucht zijn als ik een hartje zie knipperen donderdag! Voor ons de eerste dus ook geen vergelijkings materiaal maar gewoon mega onzeker! Dan nog een rond de 12 wkn voor de combinatietest en hopelijk kan ik na die 12 wkn ook een beetje gaan genieten want dat is de bedoeling toch! Ik hoop en duim voor jou aankomende week op een top echo! Daar gaan we gewoon vanuit! Hopelijk gaat deze week snel voorbij! Liefs

Snap dat als je minder last heb van dingen dat je gaat twijfelen of alles wel goed is.

Maar wat zou ik op dit moment heel even met je willen ruilen. ;-) Ik heb echt last van alle kwaaltjes die je maar kunt bedenken! Wat ben ik jarloers op de vrouwen om mij heen die nergens last van hebben, want ik voel me dan gelijk zo aansteller naar mijn vriend toe.
Ik hoop dat ook dat de kwaaltjes na 12 weken minder worden en ik ook kan gaan genieten van de zwangerschap.

Dus probeer het positief te zien ;-) ook al snap ik je spanning wel hoor!

Hallo! Ik ben van het augustus forum!

Ik ben zwanger van de 1ste maar de steken die je mist komt waarschijnlijk doordat dit niet jou eerste zwangerschap is!

Ik was ook heel erg onzeker Of alles wel goed zou gaan.. Heb naast mijn steken nergens last van gehad een klein beetje extra moe maar ook nIet alle dagen! Geen misselijkheid niets! Heb ondertussen 3 echo's gehad en alles is goed!

Dat je nu al last hebt van je bekken/rug is ook niet heel vreemd ik heb vanaf week 9 al erge last en loop ook sinds dien al bij de fysio!

Liefs,

Bij mij worden de klachten nu al een stuk minder, wat er voor zorgt dat ik onzeker wordt. Ik kon dus ook niet meer 2 weken wachten en heb gebeld, ik kan donderdag komen en wil stiekem wel graag een echo, we zijn dan 11 weken. Ik herken dus wel wat je zegt, wat kunnen we onszelf druk maken!
Succes met wachten deze week!

Ohhh herkenbaar!! Ik ben ook zwanger van de tweede en heb ook geen buikkrampen zoals bij de eerste maar goed, die baarmoeder is natuurlijk al een keer opgerekt. Tja alles is zo onzeker en spannend! In ben nu ruim 9 weken en heb maandag de tweede echo, ben dan 10 weken. Ben nu op wintersport en had net na de ontlasting wat bloedverlies, pfff ook L weet ik dat dat kan na de ontlasting, ik vind t maar niks steeds. Na het vrijen, na de ontlasting, heb nu al 2/3 keer wat bloed verloren. Voel me gelukkig erg zwanger verder (enorme aders op borsten, grote borsten maar weer niet zo pijnlijk, misselijk, vaker trek, prikkelbaarder, meer moe, sterke reuk en vaker plassen en mn buikje begint al n beetje te groeien) maar op sommige dagen voel ik me zooo kiplekker dat ik enorm twijfel.

Heb bij mn 1e enorme bekkenklachten gehad en is nooit helemaal weggegaan, kan niet lang staan of zitten en tillen is helemaal uit den boze. Irritant maar weet nu wel wat mn lijf aankan.
Voor degenen die nú al last hebben; luister naar je lijf en ga niet tot t uiterste, ik kan je vertellen dat die rekening heeeeel zuur kan zijn. Ik ging bij de 1e maar door en door en dacht dat t erbij hoorde. Niet dus! Til niet teveel, denk aan je houding en doe t echt rustiger aan...

Nou meiden over n paar weken zijn we allemaal door die eerste 10-12 weken heen en dan zal t wel makkelijker worden. Althans, daar ga ik maar even vanuit!

Groetjes Charlotte

Hoi,

het is herkenbaar hoor,ik maak me ook steeds ongerust en ik leef echt toe naar de echo van maandag...
Ik heb maandag de termijn echo zit nu in de 12 de week.

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook bekkenklachten gehad en is ook niet helemaal over gegaan,heb nog tot vorig jaar fysio gehad.
Nu hebben we afgelopen dagen carnaval gehad nu merk ik dat de klachten er of steeds zijn.

Vandaag begin ik met zwangerschapsgym.
Het is vooral ook gericht op bekken.

Terug
Bovenaan