Zo stout

Levi is al de heleochtend echt strontvervelend, loopt alleen maar te piepen en laat zich a la dramaqueen continu languit op de grond vallen.
De oudste 2 en een neefje zijn ook thuis omdat groep 1 t/m 4 vrij heeft vandaag dus dat is echt ideaal zo'n pieperd.

krijgt hij net dus een kaakje en ook 1 voor zijn zus die hij meestal meteen uitdeelt. Zie ik hemop de bank zitten met 2 kaakjes en heeft hij er snel uit allebei een hap genomen. Wat een krengetje he!! zie zelf maar op de foto en hij weet het drommelsgoed.

ps gelukkig heeft zijn zus het nog niet in de gaten anders breekt er oorlog uit.

groetjes chimene

Hahaha, leuk toch zo lekker ontdeugend af en toe! Feline is nu echt weer een engeltje. Ze zit heerlijk op de bank een boekje te lezen. Af en toe komt ze helemaal naar me toe om enthousiast iets te laten zien.

groetjes Maris

Hoi hoi,

Onze Sven en jouw mannetje hadden broers kunnen zijn! Die ondeugende blik ken ik maar al te goed!
Grappige is dat Sven van tevoren al heel hard ' neeeeeeeeeeee' roept en vervolgens stout gaat doen dus ik weet al wanneer ik moet ingrijpen, haha!

Groetjes,
Maike

Hahaha! Wat een nij-ig koppie zeg!!

Dylano heeft het dan niet zozeer met zijn broertje, dies nog te klein, maar wel met de hond.
Hij mag haar vaak een koekje geven, maar soms gaat hij er zelf met het koekje vandoor, de smiecht. Gelukkig vind hij ze niet lekker ;-)

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan