zo suf

A

Anoniem

Guest
ik ben de laatste 3 dagen erg suf me ogen hangen op half7 zo voelt het.heb last van me borsten en een opgeblazen buik.ik eet alles wat los en vast zit en hang de hele dag onder de kraan of aan een colafles,maar ik was 20 dec ongi nouja ongi kan je niet echt zeggen,was op donderdag ongi en zaterdag was het bijna niks meer misschien een grote druppel terwijl ik altijd tot op de laatste ongidag leeg loop.kan het wezen tewijl je ongi ben dat je toch zwanger ben..wie weet er raad voor onzekere amber.ik hoop dat jullie het weten want ik kom er zo niet meer uit durf niet te gaan testen.doei

Als ik het goed snap is er bij jou op 20 dec een nieuwe cyclus gestart...
Het is goed mogelijk denk ik dat je tussen 20 dec en vandaag zwanger bent geraakt als je intussen niet meer ongi bent geweest. Hangt er natuurlijk vanaf of je in de tussentijd gemeenschap hebt gehad.
Uit wat je beschrijft aan symptomen kan het inderdaad zijn dat jij zwanger bent maar 100% zeker zeggen kan niemand via het internet hee!
Was je aan het proberen om zwanger te worden of niet?
Misschien vind je het vervelend maar tlijkt me dat een test toch meer zekerheid kan geven dan een mening hier hee. Als je om te testen niet graag naar een arts gaat doe het dan op een rustig momentje thuis met een test van de drogist.
Als het zo is dat je zwanger bent; lijkt het me toch belangrijk om dit zo vroeg mogelijk te weten, ben je toch al van die onzekerheid af en kan je eens gaan bekijken hoe je het gaat aanpakken.
In ieder geval veel succes!
Lea

Hoi,

Als ik jou was zal ik maar n,s gaan testen ik herken een hoop heb in nov een miskraam gehad maar ken een beetje de symptomen van zwanger zijn.
Ik weet niet hoe lang je cyclus normaal is maar ik was al overtijd geweest met een menstruatie van 20 dec
Nou testen dus succes

Terug
Bovenaan