Zo te zien....

A

Anoniem

Guest
...gaan we nu toch echt ronde 2 in.

Zoals ik eerder al melde was er vanmorgen bij het plassen al wat "oud" bloed te zien, maar vreemd genoeg na een kluspartij niks?????

Maar nu vanavond na het plassen weer iets meer "oud'' bloed.

Ik heb dus zo'n vermoeden dat het morgenvroeg wel los komt.....

Jammer, mijn vriend is ook best wel teleurgesteld maar ja het is niet anders.

Klein voordeel is dat toch mijn cyclus dan redelijk opgang is denk ik/hoop....

Groetjes Toto

raar he , zo,n teleurstelling na de eerste ronde , je had het toch gehoopt
ik zit in ronde 19 voor mijn vierde kindje en bij de vorige 3 was het gelijk de eerste ronde raak dus , ik vond het ook rot dat het nu niet zo ging , kop op meid , de volgende ronde heb je misschien meer geluk

hoi toto

morgen is mijn NOD, maar ik heb nog geen gevoel dat de duvels komen, maar voel me ook niet zwanger, gewoon helemaal niks!!

ik hoop dat mijn cycli ook gewoon meteen goed op gang komt, dit is voor mij ook de eerste ronde zonder pil.

ik kan trouwens ook niet geloven dat bij mij de eerste ronde raak zal zijn. ik ben er vrij nuchter onder. maar er zal toch wel een teleurstelling zijn als ik ongi word, maar ook hoop omdat mijn cyclus dan wel opgang komt.

veel succes in de volgende ronde, ik zal daar ook wel in belanden.

veel liefs janine

He Toto,

Jammer maar helaas... de 2e rond brengt jullie misschien meer geluk. Wanneer je zwanger zal zijn en terug kijkt op deze periode dan is dat toch ook heel bijzonder hoor! Dat gevoel na het klussen, piekeren wat er eventueel in je lichaam aan het gebeuren is... en dan op een gegeven moment een positieve test!!
Ik was in de 2e ronde al zwanger en toen moest het echt even doordringen, zo snel had ik het helemaal niet verwacht (wel gehoopt natuurlijk!!). Helaas is het een miskraam geworden maar ik kan niet wachten tot dat moment van weer een positieve test. Hoop dat dit erg snel zal komen.
Helaas net vorige week weer ongi geweest, op dus naar de klusdagen en dan weer afwachten....

Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan