Zo tegen mijn gevoel in.......

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hier nog steeds in afwachting van de k.o volgende wk vrijdag..............

Heb volgens mij nu ong mijn eisprong, zondagavond slijm en net felke steken aan de linkerkant. Voel/ hebt dat meestal niet zo duidelijk. Je zal denken fijn toch lekker aan de klus maar............... Moeten het tot de k.o veilig doen Bah! Dat gaat zo ontzettend tegen je gevoel in!

Dacht eerst doe het gewoon en dan maken ze voor die tijd maar een echo daarop kunnen ze toch al snel zien of je zwanger bent??! Heb het maar niet gedaan maar mijn hoofd en gevoel zijn het niet eens hahahaha

Zo ben je maanden bezig om zwanger te worden en ben je nu bezig in het juist niet te worden..........

Groetjesssss

Hey beauty27,

Ik begrijp heel goed dat het ontzettend tegen je gevoel in gaat. Ik zou dat zelf ook hebben.
Ik zou de hele tijd denken zal ik wel zal ik niet etc.

Maar wat gebeurt er eigenlijk als je wel gaat klussen met je man?
En ik vroeg me ook af hoe lang jullie al bezig zijn?

Liefs Ram24

Heb hier in hetzelfde schuitje gezeten... Ook ik had dat gevoel wat jij nu beschrijft. Ik dacht maar zo van die ene ronde maakt ook niets meer uit. Daarbij heb ik de ko een keer uit moeten stellen waardoor ik in totaal 3 rondes heb gemist en een half jaar daarvoor ook al 1, omdat ik met de hsg zat. Afgelopen jaar dus 4 rondes gemist. Maar ja, als het al zo lang duurt, wat is de kans dat je juist in deze ronde zwanger zou zijn geworden? Zo probeerde ik te denken.

Succes meid!

Liefs Daisy

@ Ram als we het wel doen dan kan het zijn dat ik zwanger ben of dat er een eitje/ zaadje onderweg is waardoor dat mis gaat tijdens de operatie. Dus niet verstandig om het te doen :-(

@ daycey...... Jeetje zoveel rondes dat js helemaal erg! Bij ons is het natuurlijk helemaal niet zeker dat het deze ronde niet zou lukken omdat de ko meer uit voorzorg gedaan wordt en ik met mijn pcos nu juist wel een eisprong kan hebben. Daarom is het zo balen dat het juist nu zo duidelijk is dat mijn eisprong er is. Hoop gewoon dat alles verder goed is tijdens de ko..........

Hey meid,

Kan me goed voorstellen dat dat helemaal tegen je gevoel ingaat..... Lastig hoor! Goed van je dat je het toch niet hebt gedaan en 'wacht' tot de k.o.

Hopelijk is alles goed na je k.o en kunnen jullie vlug weer verder en ik hoop zooooo dat jullie snel zwanger mogen zijn!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan