zo telerugesteld en moe

Ik heb een week geleden mijn 9de miskraam gehad.
Ik begin te merken dat ik vreselijk teleurgesteld begin te raken in mijn lichaam.
Ik prijs me gelukkig met mijn zoontje maar tegelijkertijd doet het toch heel veel verdriet dat het elke keer weer mis gaat.
Vooral omdat mijn zoontje het steeds heeft over een baby voor ons, zodat hij ook een broertje of zusje heeft (hij is bijna 4).
Het valt vooral erg zwaar omdat ik met hem meteen aantelde en er geen enkele reden gevonden is waarom het nu niet zou kunnen lukken.
Ik ben met de Alife studie begonnen een paar maanden geleden maar ook dat lijkt op mij geen positief effect te hebben, want het is alweer 2 keer misgegeaan.
Soms zou ik het liefste willen stoppen, maar tegelijkertijd lijkt mijn kinderwens alleen maar groter te worden.
Ik wil ook eigenlijk mijn kinderen krijgen tijdperk niet met negatieve gevoelens afsluiten, zal dan de rest van mijn leven blijven drukken (ben ik bang voor althans).
Ik ben blij dat ik hier in elk geval mijn twijfels even van me af kan schrijven.
Jeanette

Hoi,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er flink doorheen zit zeg: 9 miskramen hakken er flink in. Ben je onder behandeling bij een gyn? Dan kun je met hem of haar misschien alles doorspreken.
Uiteindelijk draait het toch om 1 ding: kunnen jullie het zelf nog aan? Ik begrijp heel goed dat die kinderwens zo sterk is, dat voel ik zelf ook en het gaat je, tegen beter weten in, toch overheersen. En dat kun je niet loslaten.
Ik wens je veel sterkte toe! En lekker al je zorgen delen hier op het forum dat werkt heel goed.

groetjes, keesje

hallo

wat erg om te horen dat het al 9 keer mis is gegaan, bij ons is het 1 keer misgegaan nog niet zo lan geleden, ii zal er niet aan moeten denken dat mee te maken.Ik bewonder jouw dat je heirover met ons wilt praten en dat je je in jezzelf blijft vertrouwen ook al zul je vaak de moed verliezen.

Het helpt mij ook enorm op dit forum te praten die hetzelfde hebben meegemaakt.
je hoeft je nergens voor te schamen je kan alles er uit gooien, soms heb je het gevoel dat de mensen om je heen denken ''daar komt zij ook weer aan,'' maar hier heb ik dat niet.

liefs 19 1

Lieve Jaenette

Soms is het moeilijk om een reactie te geven maar ik weet uit ervaring dat het voor jou heel belangrijk is om een reactie te krijgen.
Het lastige is dat ik dan iets over mezelf moet vertellen terwijl het om jou gaat en niet om mij. Toch doe ik een poging, ik hoop dat je er iets mee kan. Ik heb 4 miskramen gehad. Na de derde miskraam heb ik van mijn man een armbandje gekregen. Er hangen van die bedeltjes aan.  3 kleine sterrebeelden van de maanden waarin ik de babytjes ben verloren en daarbij van die kinderkopjes met de namen van onze kindertjes. Zo draag ik ze altijd bij me en heb ik het een plekje kunnen geven. Het is maar een idee. Bij mij mist er op dit moment nog 1 bedeltje van de miskraam in december. Ik heb het er nu nog niet aan toe om die te kopen, misschien later.

Liefs PC

He Jeanette,

Meid wat doet het zeer om hier te lezen dat het weer mis gegaan is. 9 miskramen is niet niks hoor.  Heel veel sterkte gewenst met het verwerken van het zoveelste verlies. Ik wou dat we iets voor jullie konden doen.
Jammer te lezen dat het met de Alifestudie inmiddels ook al 2 keer misgegaan is. Bij mij ging het gelukkig de 1e keer meteen goed, en daar ben ik erg dankbaar voor (al weet ik natuurlijk niet of het daardoor komt) maar goed na 3 mk geeft het toch hoop.

Heel veel sterkte de komende tijd en weet dat we er voor je zijn en aan jullie denken.

liefs,
Dionne

Terug
Bovenaan