zo terug van de verloskundige

he meiden , nou ben bij de verloskundige geweest met de kleine is alles goed, ben niet afgevallen kwam denk ik door mijn weegschal die dn kapot zou zijn maar ook niks aan gekomen, 4 weken geleden woog ik 69.7 en nu 69.5 dus ja, maar kleine was wel gegroeid alleen niet veel, maar komen er dus achter lage bloed druk en bloedarmoede, dus ja heb recept mee gekregen voor ijzer tabletten en morgen wel bloedprikken in het ziekenhuis voor meer dingen hoe hoog de ijzer waarde nu echt is, en hoe mijn bloed lichaampjes zijn.

De harde buiken mag ik hebben alleen mag geen weeen erbij hebben dus dat heb ik gelukkig niet en is dus normaal, aangezien ik best klein ben en de kleine in me buik groter is dan onze dochter denkt ze voel ik het dus heel goed en dat die ergens op duwt.

pfff nu mag ik over 3 weken terug komen voor controle en week daarna groei echo spannend,

liefs
 
Fijn dat alles verder goed is met de kleine, en met jou komt dat ook allemaal wel weer (blddruk en ijzer) gewoon je rust pakken en verder lekker genieten!!

xx
 
he mama1981 dank je voor je reactie , ja heb voor 12 weken tabletten gehad nu maar afwachten wat er nog uit me bloed komt hoop niks dat het alleen dit is en dat het blijft bij harde buiken

liefs
 
Terug
Bovenaan