Zo trots...groot bed en .........JAAAAAAAAAA met dekbed!!

De titel zegt het al! Gisteravond in haar grote bed geslapen met DORA dekbed en heerlijk geslapen! Nu ligt ze er ook al in. Was vanochtend wel vroeg wakker en moest werken dus heel de dag had ze nog niet geslapen! Thuis gekomen en meteen weer lkkr in haar nieuwe bed! Ze ligt nu al heerlijk te slapen!
BEN ZO TROTS!! (en blij omdat de babykamer nu echt ingericht kan worden als babykamer!

Hihi, wilde dit even met jullie delen! En nog bedankt voor alle adviezen!

Groetjes Babybelle

Natuurlijk ben jij een trotse mama.
Ik vind het ook heel knap dat ze lekker geslapen heeft in haar nieuwe kamer en nieuw bed. MET dekbed.
Ik zou het hier nog niet zo zien zitten hoor een groot bed voor Anne-Sophie.
Volgens mij komt ze er binnen een paar tellen uit. Of ze valt eruit. GRRRR moet er nog niet aan denken.
Maar 't zal een keer moeten.
We hebben nog even de tijd.

Groetjes Marianne

Hai,

Wat goed dat Isabelle in het "grote" bed heeft geslapen en dat het al zo goed ging. Jij hebt een zorg minder en kun je fijn de babykamer inrichten.Fijn hoor!!!

Groetjes Linda

Hoi hoi,

Daar mag je zeker trots op zijn hoor!! T is ook niet nix zo'n hele overstap ineens. En dan het nog zo goed doen ook.
Ik weet dat ik ook zo trots was, dat Dylano ook gelijk lekker sliep in zijn nieuwe bed.

En nu kun je je echt focussen op de babykamer, ook altijd leuk!

Liefs Deb.

Goed te horen dat ze prima heeft geslapen.

Ben straks ook erg benieuwd.
Wij hebben het net andersom gedaan. De babykamer is nu af en Jennifer gaat hier nu tijdelijk slapen.
Wij gaan dus nu haar kamertje aanpakken, nieuwe vloer, muren schilderen etc... En als het af is halen we een bed en kast en opbergsysteem bij de Ikea (bed is van Hemnes super leuk!!).

Had jij nog een matras naast het bed gelegd voor als ze er uit zal vallen??????

gr. Ilone

hoi hoi,
natuurlijk ben je trots! Helemaal goed dat ze in haar grote bed slaapt en ook al onder haar nieuwe dekbed.
Lijkt me ook een fijn idee dat ze nu niet meer uit haar ledikantje kan vallen. Heb jij nog een extra matras naast het bed liggen?
Ik vind het maar lastig hoor de keus tussen groot bed of nog in ledikant laten liggen. Ben wel blij dat Sarah het klimmen nog niet ontdekt heeft, maar ja straks met de tweede moet er toch een bedje bij....
Maar fijn dat het bij jullie zo goed gaat!
Hoe is het nu met de zwangerschap? Gaan de laatste loodjes al tellen?

groetjes Tamar

Hoi!

We hebben geen matras er naast gelegd, maar wel een rekje gehaald bij Prenatal. Dit was van 35 euro voor 25 euro en bedekt bijna de hele zijkant van haar bed. Ze kan er nog net inklimmen! Is dus erg handig en zeker zijn geld waard. Ik vond het zo jammer om er een matras naast te moeten leggen. Dan is de kamer meteen zo'n troep. Het rekje gaat een heel klein stukje onder het matras en naast de rand van het bed. Handig te bevestigen.

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan