Zo trots op mijn kleine-grote meisje!!!

Wat kun je als mama toch heerlijk overlopen van trots af en toe.
Linde is maandag begonnen op de psz en ze vind het geweldig, ze was dan ook helemaal blij dat ze woensdag weer mocht.
Vanmorgen mocht ze starten in de "grote" groep op het kdv en ja hoor helemaal geweldig, een glijbaan en veel nieuw speelgoed.
Ze was de eerste en ging meteen op onderzoek uit, ik kreeg nog een snelle zoen en weg was ze weer.
Ik geniet zo van die momenten dat je even niet meer nodig bent en ze het zelluf wel allemaal kunnen.
Maakt namelijk de momenten dat je wel nodig bent extra bijzonder.
Ben ook erg benieuwd hoe ze het vandaag zal gaan doen, helaas moet ik tot 21:00uur werken en zie ik haar niet meer.
Morgen is "onze" dag, laat ik Roos overblijven en zijn we fijn samen.
Dat is een minpuntje, dat we nog maar een hele dag samen zijn.
Fijn toch van die "grote" kids!!!

liefs Daniëlle.

Hoihoi,

Je glunderd helemaal van het scherm af  Helemaal geweldig! En wat fijn dat ze het zo leuk vindt. Tess vindt het ook wel leuk, maar er heen gaan is toch iedere keer weer een beetje twijfelachtig. En toch vindt ze het wel leuk als ze er eenmaal is en mama weg is.

Ik ben ook zo trots op mijn meisje. Net voor kerst heeft ze toch besloten om zindelijk te zijn! Super natuurlijk! Maar dan ook meteen dag en nacht! Het begon eigenlijk weer met de nachten droog, had ze al eerder gehad. Maar nu dacht ik het is over met die luiers. Dus hup luier overdag uit en ja hoor opeens kan ze wel plassen op het potje! Wat een maand geleden niet lukte (ze was heel vaak droog, maar op het potje verkrampte ze, zo zielig).  

Dus hier ook een hele trotse mama, die nu iedere maand toch weer 20 euro minder hoeft uit tegeven

Liefs Nanda

Jullie zijn allebei erg trots zo te lezen! Lekker hoor quality time met Roos of Linde.
En Nanda wat knap dat Tess nu al zindelijk is!  Hoe je in ieder geval tot juni geen luiers te kopen .

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan