Zo trots op Saar! en een vraagje

Nou meiden en heer,

Het is dan niet altijd een roze wolk geweest afgelopen weken, maar ik dacht ook even een positief roze wolk bericht te plaatsen! Ik ben zoooooooo trots op mun meisje!!!

Gisteren zijn we voor de tweede keer naar de osteopaat geweest en hij heeft haar los gemasseerd in haar nekje en schedel, zodat ze wat minder last zou hebben. Ik kon haar voorheen echt niet wakker in haar bedje leggen zonder gelijk de volledige 2,5 uur tussen de voedingen aan het brullen te hebben. En de voeding van 18/19 u was sowieso bal. Nou wonder boven wonder; gisteren de 18u voeding - mevrouw slaapt! Als een roosje! En ook vanacht nog meer roosje! En jaa hoor; nu voor de tweede keer wakker in bedje na het eten en ze slaapt!! Zo goed!!! Ben super trots!

Hopelijk zet het zich zo voort en krijgen we allemaal wat meer rust in ons donder! If so, dan krijgt meneer osteopaat een hele mooie fles wijn!

En dan nog een klein vraagje; mijn vent is 8 dec jarig en ik wil hem een lekker weekendje weg kado doen (en mezelf natuurlijk ;-) Ik zou dan begin februari weg willen voor een dag en een nacht. Maar nu zag ik een aanbieding voor 2 nachtjes... Saar is dan 3 maanden. Zou ik het durven? Wat vinden jullie?

Kus! Suus en sleeping beauty Saar!
 
Hoi Suus, wat ontzetten fijn voor je! Hopelijk zet het door en hebben jullie het ergste gehad.
Over het 'weekendje' weg is denk ik niet de vraag of je durft maar meer of je wil? Als je hele goede oppas hebt is denk ik 2 nachten wel fijn want dat heb je ook echt 1 hele dag voor elkaar. (bij van de Valk heb je trouwens leuke aanbiedingen in suites enzo voor 1 of 2 nachten met lekker eten erbij ;-))
 
Hallo Suus,

Wat super dat het nu allemaal zo goed gaat. Hopelijk krijgt ze nu haar vaste ritme en kunnen jullie daardoor wat meer rust krijgen.

Ik denk dat een weekendje weg tegen die tijd prima moet kunnen. Als je Saar op een voor jou goed adres kan achterlaten dan is er toch niks aan de hand??

Liefs Geert
 
Hey Suus,

Ongelooflijk goed nieuws. Wat ontzettend fijn dat het nu beter lijkt te gaan. En natuurlijk ben je trots! :)

Goed dat je overweegt om je vriend te trakteren op een weekendje weg. Blijft denk ik altijd lastig om je meisje eventjes achter te laten, maar ik denk dat het ook goed is om niet 'alleen' maar papa en mama te zijn samen. Een goede oppas zoeken en dan lekker twee nachtjes weg (één keer twee nachtjes doe je wellicht eerder dan snel weer een tweede keer één nachtje). Even lekker de tijd voor elkaar en heerlijk doorslapen!!!

www.kasteeltjehattem.com Doe je het niet deze keer, dan zou ik het adres zeker bewaren voor een andere keer. Roermond, designer outlet, fantastische kamers met bubbelbad en Rituals en een super restaurant met een heerlijke kaart, geweldige wijnen... Just saying.. ;-)

Dikke knuf,
Melian
 
Hey Melian,

Bedankt voor de tip (Al was deze niet voor mij ;) )
Ziet er namelijk super uit, dus denk dat ik mijn vrouwtje hierop ga trakteren...

@ Suus: Zie je, jij bent dus echt niet de enige die op zijn tijd van zijn/haar partner wil genieten ;) Zoals Melian aangeeft moet je ook zeker tijd voor elkaar maken. (Voel je dus niet ongemakkelijk om Saar een keer te laten logeren)...

Liefs Geert
 
He Melian, dank je voor je tip!!! Ik heb zelf ook nog even een adresje misschien voor jullie als tip? (Wel prijzig maar lijkt me helemaal geweldig!)
www.boerderijspa.nl

Ik denk dat ik dit ga boeken voor ons - inderdaad gewoon lekker 2 nachten. Saar is dan toch al 3 maanden en is vast en zeker heel erg blij met uitgeruste en blije ouders ;-)

Ooooo nu al zin in!

p.s. Zul je net zien, ik trots typen - Saar daarna hard brullen haha - maar 19u voeding 5 min jengelen en daarna hoppa weer zelf pitten (hoe gaaf!)
 
Ik hoop dat je meisje nu toch meer rust heeft...kan me voorstellen dat het heel vermoeid is als ze veel huilt en zelf niet goed in slaap kan komen!!

Wat betreft het weggaan..ik kon het me na de geboorte van fleur ook niet indenken, vond het ook heel gek om te doen! Ze hoort zo bij je!! Maar...het is zooo belangrijk ook tijd met z'n 2e te zijn!! Dus ik zou zeggen lekker genieten! En voor je het weet ben je weer thuis..;)!!

liefs

 
Terug
Bovenaan