Zo trots....

Ik ben zo trots op mijn kleine kereltje,
ik was hem net zijn laatste flesje aan het geven en hij lag er zo
tevreden bij zo onschuldig.
Kreeg gewoon tranen in mijn ogen van geluk.

Geniet van hem elke dag,

trotse mama van Michael

Ik ken het gevoel. Mooi he....

Ik krijg dat ook weleens bij de laatste fles, of als ik manlief met de kleine meid zie. Nooit gedacht dat ik zo sentimenteel zou zijn.

Groetjes Ilona

Esther had gisteren avond onwijs veel lachstuipjes tijdens die laatste fles. En tijdens haar boertje hangt ze dan zo heerlijk warm tegen je aan. En vanmorgen hoorde ik haar en haar vader samen keuvelen. Heeeeeeeeerlijk! Zalig gevoel he? Geniet er maar van allemaal!

Liefs,

Eveline

Lekker he! Ik kan ook helemaal wegsmelten als ik naar mijn zoontje kijk. Zeker als hij mij zit te bestuderen of zo lief lacht. Ik doe nu vaker met hem neuzen en dat vind hij helemaal fantastisch.
Mijn kerel wordt ook echt groter want hij wil sinds een aantal dagen staan als hij op schoot of in de Tummy Tub zit. Ook vind hij liggen op de arm maar niks. Da's veel te saai. Liever actie, da's leuker.
Wat ik gelukkig niet heb is dat ik tegen iedereen alleen nog maar over Quinn kan praten. Sommige moeders kunnen uren vertellen over dat ene lachje..... vind het wel leuk om het even te melden, maar gelukkig kunnen we het ook nog over niet-babydingen hebben.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan