Zo trots ..!!!

Hee..

Daar ben ik weer .. Ben er ff tussen uit geweest ivm omstandigheden..

Vandaag ben ik naar het CB geweest voor de 3 e prikjes van Charlotte
Ze heeft niet eens gehuild ben zo trots op mn meisje.. Toen dr naald er in ging lag ze gewoon te lachen ..  Charlotte is nu 4,5 maand Ze zit nu op 5805gr (515gr aangekomen) en is 3 cm gegroeid nu 63 cm ..! Ik ben gewoon super trots vandaar dit berichtje hihi  Ze mag nu ook al groente en in de laatste fles Nutrix ..Sinds een week of 2 draait ze van dr rug naar de buikje en andersom En ze vind het nog geweldig ook.. Als ze op dr buikje ligt wil ze al kruipen haar beentjes en knietjes werken wel maar darmpjes lukt nog niet echt bij haar met vooruit zetten hihi ..Hebben jullie dit soms ook dat je gewoon zo trots ben dat je het even moet melden .. Dit geeft mezelf ook zn goed gevoel dat je weet dat je het zelf dan ook goed als moeder..! Hier even een foto'tje van mn meisje ..

Deze is 2 weken geleden gemaakt of zo..:)

Liefs Nicky mama van Charlotte 04-01-2007

Hoi Nicky,
Mooie foto hoor! Lekker ding zeg! Wat knap hoor dat ze al kan omrollen. Evi is van 6 januari maar rolt zich nog niet om, die schuift op haar rug de hele box door hihihi
Je mag best trots zijn op je kleine meid! Dat ben ik ook elke dag weer!

groetjes Sonja

hoi,
fijn dat t zo goed gaat!leuke foto ook.
ik ben ook trots.sinds een paar dagen pakt boas opeens zn speeltjes vast en vanmiddag had ik hem in de box gelegd en toen ik weer langskwam was hij een kwartslag gedraaid!hij moest erg lachen om mijn verbaasde gezicht haha.

WAT EEN    SCHATJE!!!        

snap wel hoor dat je super trots bent. Ik sleep overal foto's mee. En alles wat ze doet vertel ik natuurlijk vol trots!!

groetjes,
marike ian 30-10-2001 joany 09-02-2007

Terug
Bovenaan