Zo trots!!!

A

Anoniem

Guest
Net in de stad een potje gekocht, bij thuiskomst meteen uitproberen en ja hoor binnen 2 min. een grote plas!!! Wat wordt ze toch groot....
Ze vond het ook super stoer om erop te gaan zitten, dus ik ga dr nu maar lekker een paar keer per dag erop zetten! Zijn jullie al bezig met een potje?

Liefs L81

Ik heb 'm wel staan... en d'r 1x opgezet.... géén succes (toen)
Ik ga het van het weekend maar weer eens proberen met een boekje erbij

Wel knap al hoor!!

Groetjes Debby

Sinds Iris kan zitten zet ik haar op de pot of op de wc met verkleiner.
Ze heeft een enorme hekel aan een poepbroek dus.......... Poepen doet ze het liefst op de wc, plassen ook graag op de pot.
Zindelijk is ze nog niet hoor, ik zet haar zo'n 6 keer pper dag op de wc/pot. Iedere keer als ze een schone luier krijgt (4x) en 2 keer tussendoor.
Geef haar meestal wel wat in d'r handen anders heeft ze er geen geduld voor.

jeetje wat zijn jullie daar vroeg mee bezig. Hier nog geen potje in huis en was het ook nog niet echt van plan, komt nog wel.

Carina

Ik heb 'm eigenlijk alleen gehaald omdat mijn dochter in het kruidvat helemáál door het dolle heen ging toen ze 'm zag... hahaha...
naja... voor die 3 euri laat ik 'm niet staan  op het moment staat ie gewoon te staan... Volgens mijn moeder was ik dus met 14 maanden zindelijk op de dag, en met 20 maanden ook s'nachts. (mijn broer ook zo ongeveer, en mijn ouders ook)
Dus tja.. ik dacht... mss runs het wel in the family??

B'Elanna heeft wel de schurft aan luiers, is blij als ie af mag... het potje ff maar morgen testen dan.

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan