zo uit het niets

Gaat lekker met ons. ik had gister middag licht helder bloedverlies, nou ja bloedverlies alleen bij het afvegen (sorry voor details) een sliertje tot 3 keer aan toe. ik was er heilig van overtuigt dat ik ongi zou worden vanacht sta ik op helemaal niet meer. wacht vandaag maar af wie weet komt het nog. het maakt me weer onzeker.
ook ik lijk het vertrouwen in mijn lichaam te verliezen dus ik snap heel goed wat je bedoelt.
laten we elkaar maar steunen zo kunnen we elkaar vertrouwen inspreken ha ha.

alsnog gefeliciteerd met je man. en we gaan weer naar de volgende ronde.

liefs hilda

Ahhh meid, wat vervelend voor je. Er is niks zo erg dat je lichaam je zo voor de gek kan houden, ik had dat vorige maand ook zo erg. Verlies dat vertrouwen niet meid....

Wel heel erg gefeliciteerd met de verjaardag van je hubby. En hopelijk mag ik je snel feliciteren ;)

En wat betreft de tip van micromuis..... :)) als je er maar lol in blijft houden en niet TE geobsedeerd gaat worden, dan wordt de teleurstelling alleen maar groter. Makkelijk gezegd, dat weet ik, maar het is wel het proberen waard!

Dikke knufffff Tamara

Oh dat meen je niet!!!
En je dacht zo dat het raak zou zijn.... Wat zit zo'n lichaam toch raar in elkaar he??? Niet te geloven...
Hopelijk doet een beetje afleiding je goed vandaag, trouwens gefeliciteerd!!
Denk aan je hoor!!
Veel liefs,

he bah wat naar! Sterkte, op naar de volgende ronde en hopelijk houdt je lichaam je dit keer niet voor de gek!

nogmaals bedankt voor alle berichtjes!erg lief van jullie!
@hilda Hoop dat je ongi weg blijft en anders gaan we gezellig samen naar de volgende ronde!kunnen we elkaar gezelschap houden!

Beetje laat maar ook ik vind het erg vervelend voor je!!! Denk aan je eerste zwangerschap, je kan dus zwanger worden!!! Kop op en hopelijk is het snel raak voor ond allemaal!! (kunnen ze dit forum sluiten, dat zou mooi zijn hihi)

Liefs ciomama

Shit, dat is balen zeg! Kan me heel goed voorstellen dat jullie alle 2 er even door heen zitten maar wie weet is maart wel jouw maand.

groetjes mamavan eilish

ja ik hoop het mamaeilish en anders leg ik wel in mei m'n ei hihi ;-))))

Terug
Bovenaan