Zo vaak bronchitus!

Mijn dochtertje van 10 maanden heeft zo vaak bronchitus! Twee maanden geleden heeft ze het voor het eerst gekregen en nu heeft ze al twee keer een terugval gehad. Voor de derde keer is ze dus aan de antibiotica in zo'n korte tijd en ik word er zo wanhopig van! De kinderarts zegt dat ze er gevoelig voor is, maar ze komt haast niet meer buiten en ik houd haar weg van ieder die maar een snotneus heeft! Hoe kan het dan dat ze het toch iedere keer weer terugkrijgt? Wie heeft hier ervaring mee???

Groetjes
Irma, mv Lorenzo en Camilla 19-02-2007

hoi

hier ook zo een wanhopige moeder\

mijn zoontje is al vanaf 1okt dit   jaar verkouden en hoest vreselijk benauwd toen antibiotica en de huisarts stuurde me door naar kno en 18dec zijn ze neus amandelen er eindelijk uitgehaald en meteen zag ik al resultaat maar een paar dagen later weer miss weer vreselijk hoesten en weer verkouden hij had al een puffje nu er weer 1 bij en neuspray en hij heeft 2x antibiotica gehad nu merk ik dat het iets beter gaat komt weer los maar ff af wachten hoop niet dat die allergies is maar daar kunnen ze hem nog niet op testen is tie te jong voor ik d8 miss ook aan broncites maar dat zei de dokter niet maar het gaat de goede kant nu op en teovallig mijn zoontje is ook van 19-02-2007   sterkte gr jay_j     mama van jayden

Hé da's toevallig dat je zoontje ook van 19 februari is! Hier is de bronchitus van Camilla inmiddels bronchopneumonie geworden. Dit is nog net geen longontsteking, maar wel een flinke bronchitus. Ik heb een second opinion bij een andere kinderarts gevraagd en deze zei dat ze waarschijnlijk iedere keer een verkeerde antibiotica heeft gehad en dat die bronchitus daarom nooit echt weg is geweest. Nu heeft mijn dochtertje een andere antibiotica gehad en is sinds een paar dagen weer genezen en hoest helemaal niet meer! Wat de arts ons aangeraden heeft is haar niet naar gesloten ruimtes mee te nemen waar veel mensen zijn, zoals winkelcentra's en supermarkten. Daar stikt het in de winter van de virussen en een kindje dat gevoelig is voor bronchitus kun je daar beter weghouden. Nou ja, dat doen we dan maar en hopelijk blijft die nare bronchitus weg! Even iets anders: heeft jouw kindje volgens jou Waterman als sterrenbeeld of Vissen? Volgens mij ligt het net op de grens en is mijn tweeling Waterman, maar volgens mijn man zijn ze Vissen door de stand van de maan dit jaar!!?? Ben erg benieuwd wat Jayden is volgens jou!

Groetjes,
Irma mv Lorenzo en Camilla 19.02.2007

hoi fijn te weten dat het nu beter gaat met je dochtertje

ik heb egt geen idee welk sterrebeeld   ze hebben ik twijfelde ook al maar ja ene gidsje staat waterman de andere vissen ik snap er nooit wat vanmiss eens aan een astroloog vragen haha
maar ze is dus van een tweeling nog wel een jongetje leuk joh jongetje en meisje als tweeling dubbel feest eerders hoelaat zijn ze geboren jayden 10voor 8 in de avond greotjes jay_j mama van jayden

Terug
Bovenaan