zo veel buikpijn

wie heeft nog meer het gevoel constant ongesteld te zijn.
of inneens een steek hier en daar.
ik word er zo dwangmatig onzeker van.
soms zelfs een steek drars door mijn vagina heen bah.

Maak een ticker

Martine,
ja dit ken ik nog van mijn 2e zwangerschap.
Ik lag elke avond op de bank met een warme kruik op mijjn buik.
Dit komt door het groeien van je baarmoeder.
Zolang het geen heftige krampen zijn en als je geen bloedverlies hebt, zou ik me geen zorgen maken.
Maar vervelend is het wel, ja!

Edith

hoi   hoi

ja hoor dat heb ik ook, alleen herken ik het van mijn eerste zwangerschap die goed is verlopen dus ik maak me er niet druk om.
Heb je het al bij de verloskundige neergelegt misschien kan zij je van je angsten af helpen??

Je bent in elk geval niet de enige......

groetjes moeke

Ik heb ook regelmatig buikpijn en steken, dus ik herken het zeker. Bij mijn eerste had ik het al, nu weer.

Een warme kruik helpt inderdaad vaak wel.

Groetjes en sterkte!

Marisa

Hoi,

Snap je helemaal, heb vorige week zo'n zelfde soort topic gemaakt. Hij heet veel buikpijn, stond net op de tweede pagina.
Ik ben nu rustig aan gaan doen en dat helpt!

Groetjes Janneke

hoi bedankt dames.
verloskundige was vanmorgen hier, wou afbellen toen zei ze ik kom wel even naar jou KIJK dat is service.
vanmorgen werd ik wakker met stekende liezen doorlopend tot in mijn buik.
dit heb ik bij mijn 1e zwangerschap niet gehad, wel had ik toen de braxton hicks ofzo. maar niet zoveel ''bandenpijn'' als nu.
vk zei banden pijn dus. en fysio begint ook volgende week.
xxxxx

Maak een ticker

Je hoort het vaker bij een tweede. Omdat alles al eens is opgerekt, is het slapper waardoor je sneller pijn hebt, het hangt dan aan je banden en die zijn niet zo sterk meer als bij de eerste. Mijn zus had het bij haar tweede ook al rond 16 weken. Het is bij haar wel weer over gegaan. Dus als het kan... lekker gaan liggen en ontspannen dan is het op zijn snelst weer over....

sterkte...

Oh wat vervelend. Ik had het bij de eerste heel erg. Dan liep ik op een gegeven moment met mijn handen mijn buik vast te houden. Dat heeft eigenlijk vanaf het begin tot ruim over de helft geduurd. Bij de tweede had ik juist nergens last van. En nu voel ik het ook weer af en toe, maar nog niet zo erg als bij de eerste.

Terug
Bovenaan