zo verschikkelijk hoofdpijn

Ik ben nu 20 weken zwanger, en ik heb zo; n verschrikkelijke hoofdpijn. Bijna elke dag.
Ik weet dat ik paracetamol mag nemen, maar ik doe het liever niet. Heeft iemand nog tips hiervoor.

we hebben trouwens gisteren de 20-wekenecho gehad, alles was goed met ons kindje.
En onze dochter krijgt een broertje :D:D
 
Wat leuk zeg, een broertje erbij.

Wat betreft je hoofdpijn, heb je dat pas sinds je zwangerschap? Heb je misschien slechte ogen? Ik weet t ook niet hoor vandaar dat ik ook maar wat gok en meedenk. Meer rust pakken misschien (als dat mogelijk is).

Sterkte ermee in ieder geval.

xx
 
O wat verschrikkelijk, ik weet helaas hoe het is, ff afkloppen maar in mijn zwangerschappen ben ik juist altijd hoofdpijnvrij, tenminste zo goed als..
lekker lang douche, op tijd naar bed en die paracetamol gewoon nemen, kan echt geen kwaad!
Succes ermee!
Liefs MJ
 
Ik zit wel regelmatig achter de laptop, terwijl mijn ogen wel een kleine afwijking hebben. ik heb er ook een bril voor, maar heb die tot nu toe alleen nodig bij autorijden. misschien toch maar eens proberen.
Ook voor mijn zwangerschap had ik wel eens hoofdpijn, maar dat duurde heel effies. uurtje ofzo.,
nu heb ik het soms zo 6 uur achter elkaar.
niet echt fijn dus.
Ik ga op tijd naar bed en slaap gelukkig goed.
ben wel erg bezig bijtje. hihi
 

Tijdens de zwangerschap verwijden je aderen. Daar kan je ook hoofdpijn van krijgen. Maar kan natuurlijk evengoed veroorzaakt worden door je bloeddruk, drukte, hormonen, etc.
Wat mij wel helpt is een sjaal ofzo heel erg strak om mijn hoofd te binden. Heb vanaf mijn basisschool migraine en de tegendruk van een sjaal hielp altijd. Misschien is het voor jou ook prettig.

Sterkte Judith
 
Bij mijn schoonzusje zijn ze allemaal bekend met migraine.
Hun doen tijgerbalsem op hun voorhoofd smeren(ik mocht dit gewoon gebruiken van mijn ha na een spierverrekking) nemen een paracetamol zetpil en gaan een paar uur op bed in het donker liggen.
Verder kan ik je geen tips geven sucses ermee.

Gr louise
 
Terug
Bovenaan