zo verschrikkelijk boos!

zit op mijn werk en kan hier de hele ruimte wel verbouwen als ik mezelf zou toelaten..

ben het zoooooooooooooo spuugzat dat k***t lichaam van me.
test je eindelijk positief begin van de week, krijg je weer hoop..is de hoop gevlogen na het doen van een test zojuist.
wilde weten of het streepje al duidelijker geworden was en vond het nog steeds vreemd dat er zo weinig signalen waren dit keer.
nou..amper nog een streep te zien!!!

dacht dat 3 miskramen en 2 positieve testen welke beiden een week later alsnog over waren, wel genoeg was voor ons..
uit de onderzoeken positief nieuws gekregen en dan raak je nu weer zwanger en hoop je zo dat het je gegund is maar nee hoor...

god ik kan er nu zo moedeloos van worden en ik begrijp er niks van.
dit is toch niet normaal meer zo?

it aint over till it's over

maar een goed gevoel heb ik niet meer..

pfff

ikke

Jemig.................kan me je woede goed voorstellen, en ook dat je het vertrouwen in je lichaam volledig kwijt bent.
Maareh, dezelfde test op het zelfde tijdstip van de dag? Veel gedronken misschien?
Is maar een suggestie, probeer het morgenochtend nog eens, na een nacht slapen??

Sterkte,

Rimke

Ook ik werd SUPERONZEKER door die rottesten, vage streepjes, streepjes die te laat verschenen, enz enz enz......
Ben toen digitale testen gaan kopen, van Clear Blue, waar dus op het venster "zwanger" of "niet zwanger" tevoorschijn komt.
Weg onzekerheid, je weet dan tenminste waar je aan toe bent.
Ze lijken iets duurder, maar vergeet niet dat er 3 testen in 1 doosje zitten.
Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent !

Een streepje is een streepje.
Een licht streepje of een donker streepje, maakt niet uit.
Al zie je maar een vaag streepje, dan ben je zwanger.
Ik heb ervaring met de test van het eigen merk van de kruidvat.
En die waren duidelijk, alleen ik plas niet over de test.
Maar plas een beetje in een beker en doe de test dan in de urine.

hallo lieve dames

had vorige week(ietsje te vroeg) ook 2 digitale testen gedaan. deze waren nog over van 3 maanden terug.
natuurlijk gaf ie toen niet zwanger aan en zag je heeeeeel vaag een 2e streepje.
na mijn nod dus kruisvat testen gedaan en een duidelijke plus tit gister dus..

heb zojuist een digitale test gedaan en deze geeft dus niet zwanger aan en denk dat mijn gevoel het toch goed heeft.
ondanks dat zag ik wel 2 duidelijke strepen staan en wetende dat ik daar niet van uit moet gaan denk ik dat ik het hier nu bij laat..

doet heeel zeer dit...

en moet ook nog werken vanmiddag..maar dat geeft wel fijne afleiding en ik weet wat er komen gaat(heftige menstruatie).. en wacht dus af wanneer het komen gaat.

ik hoop echt een keer hier te mogen zijn en langer te blijven dan de afgelopen 2 jaar steeds het geval is geweest...

liefs ester

Maar lieve Esther,

Als je de huls van de digitale testen eruit haalt komen er altijd 2 streepjes, en deze hebben niet te betekenen dat je zwanger bent. Dat staat ook heel duidelijk in de beschrijving! Je moet alleen uitgaan van het venster "zwanger" of "niet zwanger".
Die 2 streepjes geven alleen aan dat de test goed uitgevoerd is, en dat de urine heel het testgedeelte bereikt heeft!
Ik lees zooovaak dat meiden 'niet zwaner' te zien krijgen, maar dan toch 2 streepjes zien en onterecht blij zijn, en hopen, maar het staat echt duidelijk in de beschrijving!
Maar waarom de kruidvattesten dan wel positief resultaat aangeven????????
Wat verwarrend allemaal voor je!
Sterkte hoor!

ik ben daar ook niet vanuit gegaan zoals ik eerder al beschreef.
weet dat het zo werkt.
naast de digitale heb ik afgelopen week da testen en kruidvat testen gebruikt en deze waren positief..
door het vermoeden wat ik al had werd het vandaag door de digitale nogmaals bevestigd.
viel me alleen op dat de 2 strepen nu duidelijker te zien waren dan bij de vorige keer..

ik weet dat de digitale de beste uitkomst heeft gegeven voor me op dit moment. heb gewoon een te laag hcg gehalte nu.
en de kruidvattesten zijn supergevoelig..die heeft me dus eerder in de war gemaakt

ach ja... kan er nix aan veranderen hoop de volgende keer gewoon weer op beter nieuws..

maar kan er niet omheen dat nu het de 4e keer op rij is dat ik toch blijf twijfelen of er niets in mijn lichaam is wat dit aanricht. is erg lastig om dit bij domme pech neer te zetten allemaal...
ondanks de uitslagen van de onderzoeken blijf ik volhouden dat iets niet klopt maar ja..je krijgt niet overal een antwoord op he?

Terug
Bovenaan