zit op mijn werk en kan hier de hele ruimte wel verbouwen als ik mezelf zou toelaten..
ben het zoooooooooooooo spuugzat dat k***t lichaam van me.
test je eindelijk positief begin van de week, krijg je weer hoop..is de hoop gevlogen na het doen van een test zojuist.
wilde weten of het streepje al duidelijker geworden was en vond het nog steeds vreemd dat er zo weinig signalen waren dit keer.
nou..amper nog een streep te zien!!!
dacht dat 3 miskramen en 2 positieve testen welke beiden een week later alsnog over waren, wel genoeg was voor ons..
uit de onderzoeken positief nieuws gekregen en dan raak je nu weer zwanger en hoop je zo dat het je gegund is maar nee hoor...
god ik kan er nu zo moedeloos van worden en ik begrijp er niks van.
dit is toch niet normaal meer zo?
it aint over till it's over
maar een goed gevoel heb ik niet meer..
pfff
ikke
ben het zoooooooooooooo spuugzat dat k***t lichaam van me.
test je eindelijk positief begin van de week, krijg je weer hoop..is de hoop gevlogen na het doen van een test zojuist.
wilde weten of het streepje al duidelijker geworden was en vond het nog steeds vreemd dat er zo weinig signalen waren dit keer.
nou..amper nog een streep te zien!!!
dacht dat 3 miskramen en 2 positieve testen welke beiden een week later alsnog over waren, wel genoeg was voor ons..
uit de onderzoeken positief nieuws gekregen en dan raak je nu weer zwanger en hoop je zo dat het je gegund is maar nee hoor...
god ik kan er nu zo moedeloos van worden en ik begrijp er niks van.
dit is toch niet normaal meer zo?
it aint over till it's over
maar een goed gevoel heb ik niet meer..
pfff
ikke