Zo verschrikkelijk moe

Het komt steeds dichter bij, nog twee lange dagen wachten en dan heb ik mijn NOD. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet eerder ga testen dan donderdag. Dames ik hoop zo dat ik jullie goed nieuws kan vertellen!!!!

Ik voel eigenlijk niet veel bijzonders het enige wat misschien kan duiden op een zwangerschap is dat ik zo verschrikkelijk moe ben. Ik ben niet vooruit te branden en slaap ontzettend veel. Ik hoop zo dat dit een teken is van een zwangerschap. Zo niet dan heb ik besloten dat ik hier even afscheid ga nemen. Dan ben ik er toch weer te veel mee bezig. Soms moet ik jullie echt even los laten.

Ik hoop alleen dat het niet hoeft en dat ik donderdag de 5e mag zijn met goed nieuws!! Lieve meiden ik laat gauw wat van me horen (tussen het slapen en gapen door).

Liefs Bibi
 
Hey bibi,

Jeetje, want spannend weer joh! Nog twee dagen in spanning! pff valt af en toe niet mee he?

Ik zit volgens mij nu weer in mijn vruchtbare periode, dus er word weer om de dag geklust! Ik hoop zo dat het deze periode lukt!!

25 mei nog even bloed prikken, om te kijken of mijn ei echt is gesprongen!

Sterkte met wachten,,,liefs moi xxxx
 
Hoi bibi,
Het klinkt mij in de oren als een goed teken.
Ik kon ook eigenlijk alleen maar slapen de eerste twee weken en als ik wakker werd was ik al weer moe van het opstaan.Ik bleek toen dus zwanger te zijn terwijl ik dacht een burn-out te hebben ofzo.

succes,ik duim voor je duim, jeanette
 
Hoi bibi,
Spannend hoor. Wat betreft bijwerkingen is het toch voor iedereen heel verschillend. Soomige meiden zakken door de grond van alle bijwerkingen en de ander voelt helamaal niks.
Nou meid, ik hoop echt op goed nieuws van jou kant. Ik wens je heel veel succes want op deze manier duren twee dagen erg lang hoor.

Ik duim voor je,

Liefs, Ank
 
Hoi Bibi en de andere,

Ook ik ben aan het aftellen en vind het nu erg lang duren.

Soms denk ik dat ik iets voel en op het andere moment denk ik volgende maand maar weer aan de klus, echt er is geen pijl op te trekken en dat is erg frusti kan ik je verzekeren en ben dan ook blij dat meerdere meiden hier last van hebben,zo herkenbaar allemaal.

Weet nu ook niet of ik wel zal gaan testen( zal toch wel voor niks zijn denk ik dan, inderdaag lekker positief hihi) en soms dan....ach ik wordt gewoon een beetje zenuwachtig als ik eraan denk dat ik morgen dus die test in principe kan/mag doen maar straks is ie negatief en dan ben ik weer zo teleurgesteld, dus erg dubbel allemaal.

Hoop dat het allemaal goed uitpakt voor degene die nu zitten te wachten of Bibi,.. slapend)op hun NOD.

Duimen en gewoon maar wachten zit niets anders op!!

Waar is de rest van die 19e mei NOD dag gebleven?

Succes!Chili
 
Lieve allemaal,

Nog niets te zien en te spotten in mijn slip! Dus dat betekend nog steeds hoop! Ik wil jullie even bedanken voor jullie lieve reacties. Het doet me altijd weer goed dat jullie zo medelevend zijn.

Ik wens iedereen ook heel erg veel succes met hun NOD, klus en afwacht periode.

Jullie horen weer wat van me donderdag, ik hoop zoooo dat ik jullie dan goed nieuws kan vertellen. Tot die tijd duim ik me een ongeluk.

Liefs Bibi
 
Terug
Bovenaan