Zo verschrikkelijk moe......

hoi dames,

Ik ben nu 23,5 weken zwanger maar ik ben de laatste dagen zo verschrikkelijk moe.
Heb gistermiddag al een paar uurtjes geslapen en ben gisteravond om 10 uur weer gaan slapen tot vanmorgen half 7.

Voel me nu alweer zo verschrikkelijk moe, moet nog een uurtje werken, maar zal blij zijn als ik straks weer even op de bank kan liggen.

Ik was de eerste 3 maanden ook steeds moe, en na die 3 maanden kreeg ik weer energie. dacht ook eigenlijk dat ik die moeie maanden achter de rug had, maar helaas.....

Zit er zelfs over te denken de ha hierover te bellen......

liefs
Vanessa

hoi vanessa

moe zijn is wel echt een zwangerschaps kwaal maar mischien is het iets simpels en heb je gewoon ijzer tekort

de ha bellen kan altijd succes in elk geval

groetjes lydia

Ha Vanessa,
Ik heb het ook hoor (21 weken zwanger). Het ging een hele tijd goed, maar nu voel ik me weer een vaatdoek. Ik laat de volgende keer prikken op ijzergehalte. Misschien ligt het daar wel aan?
Esk

Hi Vanessa,

Ik ben inmiddels bijna 37 weken en nog steeds moe. Dat had ik ook bij de eerste. Bij mij was er een duidelijke oorzaak: Hb te laag. Ik krijg daar wel ijzertabletten voor, maar die helpen maar ten dele. Toen ik hoorde waar de vermoeidheid van kwam, kon ik me er wel bij neerleggen en werd het wel minder, maar het blijft lastig.

Ik zou je ha gewoon even vragen of ze Hb willen prikken. Dan weet je of het daar aan ligt.

Gr. Tamara

Ik denk dat we allemaal wel periodes hebben waarin we meer of minder moe zijn. Gezond eten, veel slapen, multivitamine voor zwangere vrouwen bij slikken en probeer veel te bewegen voor zover dat gaat. Met andere woorden: zorg goed voor je lijf.

Terug
Bovenaan