Zo vertederend

Hallo meiden,

Hebben jullie dat nu ook... je kindje lacht en je smelt helemaal weg :)
Gister had Danaë ook weer zo'n dag dat ze superlief was
en hier een paar foto's

Liefs Sabrien mama van Danaë

Aaaah, geweldig zeg, die kleine meid heeft het duidelijk naar haar zin op de foto!
Ik heb nu ook zo'n moment: ik had Joey al een tijdje niet gemasseerd en zojuist heb ik dat toch maar weer eens gedaan, waar ik al bang voorwas: tijdens de massage kon hij zijnplasje niet langer ophouden en plaste zijn beentjes en buikje nat. Hij keek me echt zo aan van 'nu ga je toch niet stoppen, hè?' Vervolgens lekker in bad gedaan en nu ligt hij heerlijk te slapen... Wat een scheet toch!

wat een lief snoetje!
ik moet altijd lachen als boas lacht,hij trekt namelijk heel grappig met zijn bovenlip hihi.ik kan het niet eens nadoen.en verder gaat zijn mondje wagenwijd open en bij het ultieme plezier  komt er een pruttelend geluid mee.

Ooooh, die bovenste foto is leuk! Wat een poepie!

Esther kan ook zo heerlijk lachen. Steeds vaker ook met geluid. Alleen houdt ze er nog steeds mee op zodra er een foto- of filmcamera in de buurt is...

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie reacties :)
Vind het altijd geweldig om verhaaltjes te lezen over van alles en nog wat ... super gewoon. Het lukt ons ook niet altijd hoor haar lachend op de foto te krijgen... maar mijn vriend lukt het altijd wel haha

Liefs sabrien

Echt lief heh die lachjes van je kindje, ik smelt ook elke keer als ik weer zo'n mooie glimlach van mn dochter krijg!
groetjes mieke
mama van Bryan 16,5mnd en Renske 7,5weken

Terug
Bovenaan