Zo verwarrend

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik vind het zo verwarrend. Ik heb mijn NOD ongeveerd tussen 30 april en 2 mei, twee dagen geleden had ik nog gevoelige borsten en gerommel in mijn buik, maar nu voel ik niets meer. Ik vind het raar want de afgelopen maanden heb ik dat helemaal niet gehad. Ik denk steeds zou het nou wel of niet.

Zit nog maar in ronde 4 maar toch het gevoel wordt steeds sterker.

Moet nog een paar daagjes afwachten.........(zucht)

Liefs Cindy

Hoi Cindy

Ja vervelend he!
Ik heb ook een paar dagen hel erg gevoelige tepels gehad. Nu zijn ze nog wel heel gevoelig, maar niet meer pijnlijk. Ook ben onizettend moe. Soms kan ik mijn ogen gewoon niet openhouden. Maar ik ga er vanuit dat ik ongi wordt. Want in ronde 1 zwanger lijkt me erg sterk!!

Veel suc6 en ik hoop dat het bij jou positief nieuws is.

Groetjes Doortje

hoi,

Ik hoor wel vaker dat vrouwen dan gerommel in  hun buik horen zijn dat ook een van de kwaaltjes die te maken kunnen hebben met zwangerschap. Ik heb dat namenlijk ook, mijn NOD moet het weekend komen. Ik heb nu wel last van gevoelige tepels. Maar dat van dat gerommel in je buik wil ik wel weten wat dat inhoudt.

groetjes souraya

Mijn NOD is tussen aanstaande zondag 1 mei en 3 mei. Ik denk alleen wel dat ik ongi ga worden. Ik heb zo'n rare buik. Bij mij is het juist andersom. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik voordat ik ongesteld wordt pijnlijke borsten en dat heb ik nu juist   niet. Ik weet toen  ik zwanger was van mijn eerste ik pas pijnlijke borsten kreeg ongeveer anderhalve week nadat ik een test heb gedaan.  Nu moet ik ook heel eerlijk zeggen (een raar praatje misschien hoor) dat ik al de hele week last heb van lucht in mn darmen. Misschien heb ik daar wel een rare buik van. Pffffff ik word gek van het wachten. Ik ga er maar vanuit dat het weer niet gelukt is..

Hoi

mijn Nod is ook dit weekend,
heb nog nergens last van,
het enige waar ik last van heb zijn die vervelende puistjes die elke maand weer komen opzetten, dus ik denk dat ik gewoon ongi wordt.

Voor iedereen heel veel succes
Groetjes schorpioen27

hoi,

nou ik kreeg me toch deze week toch allemaal pukkels op mn gezicht! Ik heb echt nooit pukkels op mn gezicht als ik ongi moet worden, maar ja zoals je veel hoort je lichaam kan je voor de gek houden. Ik ben nu vaak duizelig als ik ga zitten gaat het weer zoals nu. Je zult wel weten dat het je helemaal gek maakt. nou we w8ten nog af tot het weekend

groetjes souraya

Ik heb gehoord dat je pas rond de zesde week van je zwangerschap last van allerlei kwaaltjes kan krijgen. Mijn NOD is rond 6 mei. Sinds vandaag heb ik het gevoel dat ik al ongesteld ben. Sinds ik vier maanden geleden met de pil ben gestopt, weet ik niet meer wat ik allemaal voel. In de tweede maand, een week lang gevoelige borsten en tepels, de derde maand duizelig en heel veel naar de wc en nu die rare buikpijn, het lijkt wel of mijn buik wordt opgeblazen. Ik ga er maar gewoon vanuit dat mijn lichaam me voor de gek houdt, want ik zal wel weer gewoon ongi worden aan het eind van de week!

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan