zo verwarrend

A

Anoniem

Guest
hoihoi,
pfff zo verwarrend. 10 dagen terug mijn spiraal laten verwijderen, dus ga er vanuit dat ik nog niet zwanger ben (zou wel heeeel snel zijn) en als ik het al was zou ik daar nu toch nog niets van kunnen merken.
maar sinds gister zijn mijn borsten gevoeliger, ik voel me moe, slaap slechter en ik voel me vaag misselijk. niet dat ik moet spugen, maar zo'n wee gevoel voordat je moet spugen. (had ik ook bij mijn eerste zwangerschap al heel snel)
vind het erg verwarrend. maar hou het er maar op dat mijn lichaam me voor de gek houdt, omdat ik er waarschijnljk ongewust veel te veel mee bezig ben.
moest het ff kwijt wat kan je lichaam je toch voor de gek houden en onzeker maken.

Het kan zijn dat je lichaam nu even anders reageert omdat het nu alles zelf weer gaat doen. Dan kan het even van slag zijn. Het lijkt me inderdaad ook heel snel als je nu al klachten hebt. Heb je al wel een eisprong gehad?

Als het zo is, dan is het wel bijzonder natuurlijk maar ga er maar niet van uit. Ik heb het ook vaak gehad.... niet lekker en zere borsten... bleek niets te zijn en toen het wel zo ver was had ik tot 7 weken GEEN klachten! En bij de eerste had ik het vanaf de eisprong... dus ja.... veel zegt het niet!

geen idee of ik al een eisprong heb gehad. ik heb ruim 2 jaar een spiraal gehad en al bijna 2 jaar geen ongi dus ook werkelijk geeen idee hoe mijn cyclus is.
voor mijn zwangerschap de pil geslikt en toen was ik ook meteen zwanger dus ook toen geen eigen cyclus gehad
maar ik wacht rustig af, ga er vanuit dat we nu wel eenpaar maandjes zoet zijn

ik ben al ruim 1,5 week overtijd 2 negatieve testen verder en nog niets wijzer dus...

ook gevoelige borsten weeig gevoel in mijn maag maar ja....

heb het maar van me af gezet en wacht nu maar af wanneer ik ong ga worden..

groetjes

2ps
hier hetzelfde nog steeds geen ongi nu al ong. 26/27 dagen overtijd
ik ga maandag naar de h.a
zou jij dat ook niet gaan doen ?

ja wil vandaag nog test doen en dan huisarts morgen maar bellen
'maar ja wat kan die doen?

Ja ik weet t ook niet , ik moet er ook nog heen
misschien bloedprikken ? , en als we b.v niet zwanger zijn kan je dan pilletjes krijgen voor je menstruatie op te wekken volgens mij..

Hoi Las,

Ik heb deze twijfel ook al en paar maal meegemaakt. Zelfde verschijnslen zoals jij beschrijft. Ik ben tot de conclusie gekomen dat t mijn eisprong is. Succes!

andere dames ook succes!

Hoop dat er snel weer veel dames naar het andere forum kunnen.
Liefs

Terug
Bovenaan