quote: jannie79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-11-2008 20:03:38&apos

);
Herkenbaar!
Ik heb laatste weken last van harde / gespannen buik, baby beweegt enorm en ik zit na een half bordje eten al "vol". Normaal niet zo snel last van haha.
Vreetbuien valt best mee, eet minder dan voorheen denk ik. Maar mn buik groeit met de dag, maak me er best wel zorgen oevr dat durf ik best toe te geven. Ben 1.65m en mn buik ziet er uit alsof ik al meer dan 30 weken ben. Iemand ervaring mee? Ik hoop dat het groeien straks beetje gestaag gaat want dit gaat errug hard! Ook last van mn onderrrug / stuitje. Mss ook doordat alles zo hard gaat?
Groetjes Janneke
Hoi Janneke (en alle andere dames),
Ik ben 1.58m. Vandaag zei iemand tegen mij dat ik zeker al bijna verlof heb. En ik ben dus net 26 weken zwanger.....
Mijn buik is kortom aan de grote kant, zelfs de VK vond dit. Maar mijn kindje ligt qua groei perfect op schema. Ik ben dus niet heel bang voor een heel grote baby.
Ik heb wel al een tweeling van bijna 2, dus mijn buik is al een keer flink uitgezet. Maar ik vergelijking tot die zwangerschap ben ik nu over het algemeen dikker. Vorige keer had ik vooral een enorme buik (en nu wat bredere schouders, armen, benen, heupen, bollere wangen enz).
Ik ben al meer dan 12 kg aangekomen, mede door dat heerlijke sinterklaas-snoepgoed. Maar ik merk wel dat ik 's avonds geen extreem grote porties meer eet. Wel veel last van maagzuur, maar dat had ik vorige keer ook.
Mijn ervaring is wel dat ik harder groei als ik in de rust kom, dat belooft wat voor de kerstvakantie en mijn verlof..... Hoewel we er nu natuurlijk al twee hebben rondlopen, zij zorgen er wel voor dat ik thuis niet veel stil zit.
Ik maak me nog niet druk om mijn gewicht, dat komt wel weer als het eraf moet. Voorlopig geniet ik gewoon van mijn buik.
groetjes,
Martine