zo vreemd

ik ben afgelopen zaterdag begonnen met een beetje bloed, zondag is dit erger geworden en s'middags zag er ook wat troebels in. Had al twee keer de verloskundige gebeld, maar ik moest maandagmorgen terugbellen. Dit heb ik gedaan en kreeg gelijk een echo, zou afgelopen maandag mijn 8ste week anders ingaan. Bij de echo bleek dat alles al weg was, ben helemaal schoon. Nu had ik zondagavond nog een zwangerschapstest gedaan, en het rare is deze is nog nooit zo positief geweest. De vrouw die de echo deed vond dit ook erg vreemd en voor de zekerheid heb ik over twee weken nog een echo voor de zekerheid. Kan het zijn dat de hormonen dan nog in je lichaam zitten? heeft iemand hier een ervaring mee.

Wat vervelend van je miskraam, veel sterkte iig!

Uit  de verhalen die ik her en der heb gelezen blijkt dat het zwangerschapshormoon in sommige gevallen nog een tijdje  na de MK aanwezig is in je lichaam. Aangezien het nog niet zo erg lang geleden is dat de MK heeft plaatsgevonden zou het kunnen dat het zwangerschapshormoon nog uit je lichaam moet gaan. Zelf heb ik wel een MK gehad  en ben gecurreteerd maar heb geen testen meer gedaan dus ik spreek niet uit eigen ervaring.

Sterkte in ieder geval!

Britt

Hoi,

Vorig jaar mei heb ik ook een spontane miskraam gehad en anderhalve week erna was het hcg pas echt een beetje uit mijn lijf dus de positieve test komt zeer waarschijnlijk van nog aanwezige hcg.

Sterkte! Ik weet hoe je je voelt maar houd hoop.

Groetjes F (september forum)

In de meeste bijsluiters van zwnagreschapstesten staat dat deze een afwijkende uitslag kunnen geven, indien je korter dan 3 weken ervoor zwanger was.
Ik zou maar gewoon van die drie weken uitgaan.

Zelf mag ik pas voor een stollingsafwijkingsonderzoek komen ruim 4 maanden na de bevalling, omdat ik dan pas ontzwangerd ben. Maar ja ik hoop stiekem dan weer zwanger te zijn.

Terug
Bovenaan