Herkent iemand dit? Ik heb het gevoel dat de hormonen nog steeds door mijn lijf gieren. Mijn zoontje is 4 juli geboren. Het is de tweede dus het is lekker druk bij ons thuis. Slapen schiet er wel eens bij in omdat meneer nog altijd niet doorslaapt. Ik korte tijd is er veel veranderd bij ons. Kindje erbij, nieuwe baan en nu ook nog eens een nieuw huis gekocht. Op een of andere manier lukt het me niet om er blij mee te zijn. Ik loop voortdurend te huilen en emotioneel te zijn. M'n vriend hoeft maar naar me te kijken of ik barst alweer in snikken uit. Als m'n dochter of zoon wat schattigs doet druipen de tranen over m'n wangen. Da's normaal gesproken helemaal niets voor mij. Sinds het kopen van het huis is het wel extra erg. Ik wijt het aan de hormonen. Heb tot 1 januari bortvoeding gegeven enben nog altijd niet ongesteld geworden. Nog steeds aan het ontzwangeren dus.
Er zijn toch wel meer moeder die hier last van hebben? Dat helpt me weer door m'n volgende huilbui heen....
Mama Co
Er zijn toch wel meer moeder die hier last van hebben? Dat helpt me weer door m'n volgende huilbui heen....
Mama Co