zo vresselijk misselijk

Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Ik ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger. Hellemaal geweldig, ben ook zeer dankbaar. Maar ik ben zo vreselijk misselijk de hele dag door (zelf als ik s'nachts wakker word). Zo erg dat ik bijna niks kan doen. Heb het gevoel dat ik de heletijd moet braken. Rustig aan doen probeer ik zoveel mogelijk, maar ik heb ook al een dochter van 2 jaar en die zit ook niet stil. Ik voel me echt vreselijk ziek. Ik eet al kleine beetjes (meer krijg ik er tocht niet in). Ik hoop dat er iemand is die een tip voor me heeft. groetjes anne
 
Hallo Anne,vervelend voor je.Ik heb ergens gelezen dat als je veel water op een dag drinkt de misselijkheid minder wordt.Ik drink zelf erg veel water en heb geen last van misselijkheid.Dit kan natuurlijk ook geluk zijn,maar het kan ook betekenen dat het helpt.Liefs en sterkte.
 
Hoi,

Ja, ik herken het wel en ook ik drink (nog steeds) veel water.
Ik was ook heel erg misselijk steeds en ook crackers enzo hielpen niks. Dus ik heb elke keer een slokje water genomen en ik moet toegeven, het hielp wel. Probeer het eens!

Succes!

Liefs Mariska 2
 
Vraag je huisarts om "Emesafane" (ik hoop dat ik de naam goed onthouden heb). Ik was ook heel de dag door misselijk tijdens mijn zwangerschap en heb dit medicijn gekregen. Dit heeft enorm geholpen. Ik was er niet helemaal vanaf maar het ergste was verdwenen. Verder helpt het om de hele dag kleine beetjes te eten.
 
Bedankt voor jullie reactie's. Ik heb vandaag toch maar even de huisarts gebeld het ging echt niet goed en ik heb inderdaad het middel "Emesafane" gehad. Ik moet het voor het slapen gaan innemen, en eventueel s'morgens, ik hoop dat het helpt. Ik kan inmiddels al niet meer eten als brood (zonder beleg en nog met moeite) en lichte soep. Nogmaals bedankt. Anne
 
Terug
Bovenaan