Zo vroeg al bandenpijn,kan dat?

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Ik heb echt gigantische last van bandenpijn,soms wel de hele nacht en ik ben pas(13 weken zwanger)Wie heeft dit ook gehad en is het normaal,en tot hoelang blijf je dit houden??Thee lucht behoorlijk op of een lekkere douche...

Groetjes Bernice(bijna 13 weken zwanger,eerste kindje)

beste Bernice

toen ik zwanger was van mijn eerste (nu 32 weken zwanger van de tweede) had ik ook al vrij vroeg last van trekkende pijn onder in mijn buik. bij mij ging het eigenlijk na een paar weekjes vanzelf over (om weer terug te keren toen ik een paar maandjes verder was) maar als je het niet vertrouwt zou ik het als ik jou was even aan je verloskundige vragen.
sterkte nog de komende weken
groetjes

Ik ken het. Mijn buik was ook van redelijke omvang steeds voor de termijn. Niet overdreven, maar blijkbaar draag ik naar voren. Ik had ook al snel last van mijn banden. Let alleen wel op, bandenpijn en een blaasontsteking lijken enorm veel op elkaar.

Als de pijn (met name 's nachts) een stuk erger wordt kun je beter even je urine wegbrengen. Ik had dat drie weken geleden en heb het al meerdere keren voorbij zien komen op het forum. De pijn zit dan onderin je buik en/of aan de zijkant. Kleine tip voor het verdere verloop van je zwangerschap.

Groetjes, Marisa

Hé hallo,

Ik was even aan het meelezen op het forum "zwanger zijn", toen ik jullie topic las.
Hoe voelt deze bandenpijn bij jullie.

Ik heb nl. sinds een dag of 4 een trekkend gevoel laag onder in de buik (schaamstreekhoogte). Het lijkt niet echt op blaasontsteking, want dat ken ik helaas ook maar al te goed (met plassen geen pijn, wel vaker dan anders).

Wie weet is het een voorteken van zwangerschap (mijn NOD is nl. de 17e), maar ja... wie weet ook niet. Ik wil me er nl. ook nog niet teveel op verspitsen.

Hoop wat van jullie te horen,

Liefs,

Twinkel3

Hey,

Ik ben vrijdag 16 wkn zwanger en heb ook bijna vanaf het begin last van bandenpijn. Voor ik wist dat ik zwanger was had ik ook erg veel last van buikpijn en ook de eerste 2/3 wkn. Mijn verloskundige was toen bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, gelukkig toch niet.
Ik ben even van mijn bandenpijn afgeweest, maar het begint weer te komen. Af en toe ook van die pijnscheuten als ik me te snel omdraai op bed, maar ja het is voor mij een teken dat mijn ukkepuk flink aan het groeien is.
Als je er veel last van blijft houden zou ik toch wel even wat urine na laten kijken. Ik heb het vanochtend ook voor de zekerheid gedaan en gelukkig had ik geen een. (dacht het wel want heb het zo vaak dus ik herken het wel)
Misschien dat jij er wel een hebt en dan kun je er wat aan doen!

Oja, heb je een blaasonsteking lees dan goed de bijsluiter. Ik heb er namelijk een gehad in de eerste 3 mnd en mijn huisarts gaf mij een kuur die je absoluut niet mocht nemen in de eerste 3 mnd!

Succes ermee!

Liefs,
Leoontje

ik heb ook vaak last van de lekkere steken onderin de buik als ik te snel opsta of omdraai enz dus ik doe het lekker rustig aan. ik heb het voornamelijk aan de rechterkant onderin maarja hopen dat het wel een keer wat minder wordt
ik ben nu 16 weken

groetjes aggie

Hoi Bernice,

Hoeist? Nog steeds zo ziek?

Die bandenpijn kan volgens mij wel hoor in week 14. Maar inderdaad wat de dames al zeggen het kan ook blaasontsteking zijn. Ik heb dit ook al een keer laten testen omdat ik dacht het moet wel blaasontsteking zijn. Niet dus gewoon bandenpijn.

Beterschap!
lfs ing

Terug
Bovenaan