Zo vroeg al buikpijn en rugpijn...

Hallo allemaal,
Allereerst ontzettend fijn dat ik al jullie verhalen hier kan lezen. Toch erg leerzaam als je voor het eerst zwanger bent en het een en ander kan delen met elkaar. Ik heb even een vraagje over pijnen die ik heb. Ik ben 36 ( 37 als het kindje geboren gaat worden, januari moeder ;-)) en ik ben voor het eerst zwanger. Ontzettend blij natuurlijk, maar ook doodeng soms gezien mijn leeftijd. Nu ben ik sinds vandaag in de 7de week en ik heb 2 weken ontzettend dikke buiken, nu heb ik een spastische darm, maar die is blijkbaar op hol geslagen want ik zie er uit als 4/5 maanden zwanger, ik kan er zelfs een kopje opzetten. Pijnlijk is het ook. Ik eet veel vezels en alles wat je moet doen ,maar niets helpt. Daarbij heb ik ook nu al veel rugpijn, vlak boven mijn billen als je ook maar een beetje buigt. Als het kindje gezond is mag het me tergen als de beste maar je maakt je toch zorgen. In de 10de week heb ik pas mijn eerste afspraak bij de v.k. Zijn er dames die dit ook hebben zo vroeg? Dank jullie wel! Groetjes!

hoi missC

ik ben zelf 17 weken en heb ook al een flinke buik.
die buikpijn kan komen dat je bandenpijn hebt, dit komt doordat je buik zo hard groeit.
ook ik heb last van spastische darmen maar dat is vaak als ik pittig of flink gekruid eet!
dus blijf wel je vezels eten en let op met de kruiden das het enigste wat je kan doen daaraan!
verder kun je altijd je vk bellen met dit verhaal want 7 weken en al zo'n buik is toch wel raar.
je kunt je verloskundige altijd zeggen dat je je eigen hier grote zorgen over maakt en toch graag hebt dat ze er even naar kijkt!
dit zal ze ook wel doen hoor, want stressen is natuurlijk ook niet goed.

succes en zou zeggen wel bellen hoor.

liefs bello

Ik ben ook aardig opgezet, maar kan het nog redelijk verbergen (heb de knoop van m'n broek open ;-)).

Af en toe heb ik ook wat steken in m'n onderbuik en rugpijn, maar dat is meestal als ik druk ben geweest.
't Zal er wel bij horen.

Heel veel succes en sterkte met wachten tot de echo.

Terug
Bovenaan