Zo vroeg al buikpijn en rugpijn...

Hallo allemaal,
Allereerst ontzettend fijn dat ik al jullie verhalen hier kan lezen. Toch erg leerzaam als je voor het eerst zwanger bent en het een en ander kan delen met elkaar. Ik heb even een vraagje over pijnen die ik heb. Ik ben 36 ( 37 als het kindje geboren gaat worden, januari moeder ;-)) en ik ben voor het eerst zwanger. Ontzettend blij natuurlijk, maar ook doodeng soms gezien mijn leeftijd. Nu ben ik sinds vandaag in de 7de week en ik heb 2 weken ontzettend dikke buiken, nu heb ik een spastische darm, maar die is blijkbaar op hol geslagen want ik zie er uit als 4/5 maanden zwanger, ik kan er zelfs een kopje opzetten. Pijnlijk is het ook. Ik eet veel vezels en alles wat je moet doen ,maar niets helpt. Daarbij heb ik ook nu al veel rugpijn, vlak boven mijn billen als je ook maar een beetje buigt. Als het kindje gezond is mag het me tergen als de beste maar je maakt je toch zorgen. In de 10de week heb ik pas mijn eerste afspraak bij de v.k. Zijn er dames die dit ook hebben zo vroeg? Dank jullie wel! Groetjes!
 
we zitten in hetzelfde schuitje, ik ben nu ook ca. 7 week zwanger en kan het voor niemand meer verborgen houden. Het is idd net of ik al bijna op de helft ben. Maar dit bij mij mede doordat wij ons 5de kindje verwachten. Het is normaal dat je snel groeit, dit is bij iedereen verschillend, Vaak na 3 maand ga je je wel beter voelen en ben je meer 1 met je lichaam.
veel lopen helpt wel vooral wat je sp. darm betreft. Niet te veel kou op de buik, dan wordt bij mij tenminste nog erger.
heel veel succes!!!!!!!!
 
Een lekkere buikband of een strakke sjawl om je buik/rug kan soms helpen met dragen. Ook lekker een warme kruik in je rug als je 's avonds op de bank zit is heerlijk. Je spieren kunnen van de pijn zo gaan verkrampen.
 
Terug
Bovenaan