zo we zijn weer thuis eindelijk

A

Anoniem

Guest
hee dames

we zijn eindelijk weer thuis en bedankt voor al jullie lieve reacties...
vanmorgen zijn we dan eindelijk weer thuis gekomen na 6dagen ziekenhuis bah bah,wat word je daar gaar zeg ik ben gewoon 24uur per dag daar gweest want wilde der echt niet alleen laten.
zoals manu al had gezegt ze had een rs virus in ergere stadium en had last van

* uitdroging
*niet eten en drinken
* niet plassen
*braken
*erge benauwdheid
*veel hoesten
*zuurstof gebrek

ze kreeg dus eerst zuurstof toe gediend en moest telkens nevelen,ook kreeg ze via zonde der vocht binnen (dit in brengen was zo zielig kon die arten wel schoppen).
ze wilde maar niet drinken en bleef alles uit spugen doordat ze ook zo benauwd was

iedereen moetst een mond kapje op bij bezoek en je desinfecteren bij uit gaan haha raar gezicht.

het gaat nu een stuk beter met haar ze spuugt sinds gister niet meer alleen eten gaat niet zo best maar ook dat komt wel weer.
ben allang blij dat ze mee mocht na huis weer lekker thuis opknappen en lekker der eigen dingentjes doen heerlijk

hier even ons dametje

ze kan nog wel gekke bekken trekken haha

He meid,

Wat heerlijk dat jullie weer thuis zijn! Dan kan jullie meisje lekker opknappen in haar eigen vertrouwde omgeving.

Groetjes Anne

Hey meid

Dat is fijn dat jullie weer thuis zijn. Je schrikt toch wel maar alles is gelukkig weer goed .
Rot zo een infuus shanice had er een bij de geboorte ik wou dat ding er ook uittrekken maar ja je weet dat het een functie heeft.
Probeer maar lekker thuis te genieten met je gezinnetje sterkte

groetjes lisette

hoi patricia,

wat heerlijk dat je nathalie weer mee naar huis mocht nemen.
Snap heel goed dat je niet uit het ziekenhuis weg wilde maar je zult
er inderdaad wel supergaar van zijn geworden. Je hebt wel een hoop roerige
maanden achter de rug ik hoop dat dat nu eens ophoudt en jullie
een beetje bij kunnen komen en genieten van je gezin

hoi Patricia

sorry ik verwissel je dochters naam  met de dochter  van do. ik bedoel natuurlijk
Caithlyn.

Hoi Patricia,
Vervelend he, zo lang in het ziekenhuis. Ik ken het, heb hetzelfde meegemaakt met Zarah, ook 6 dagen. Je wordt echt gek, steeds in hetzelfde kamertje, je mag ook nergens heen met haar want rs is ontzettend besmettelijk.
Gelukkig zijn jullie weer thuis en mag ze verder herstellen in een vertrouwde omgeving! Het drinken/eten duurt even, maar dat komt vanzelf weer goed.
Groetjes!

Hallo meis,

Inderdaad erg fijn dat jullie weer thuis zijn. Hoop dat ze snel weer helemaal de oude is. Maar lekker thuis zijn is natuurlijk een goed begin.

Groetjes

Terug
Bovenaan