Zo weer naar de vk...

Ik mag zo weer naar de vk. Ben benieuwd wat zij te zeggen heeft...
Ik heb n beetje het idee dat het nu toch iets meer is dan n beetje buikpijn, maar echt zeker ben ik niet... Dacht vorige week ook al dat het langzaamaan begon, maar nu ben ik een week verder en er is nog niets...

Nou, we zullen zien! Ik hou jullie op de hoogte...
 
Alles was goed, bloeddruk wel iets hoger, maar niet te hoog.

Hoofdje lag nog steeds mooi beneden, zelfs weer iets lager. Dus als nu m'n vliezen breken, hoef ik in principe niet te gaan liggen. Bij twijfel mag ik uiteraard wel bellen. Ik heb nl af en toe het gevoel dat ze toch nog klem zit tegen m'n ribben...

M'n buik,werd ook iets hard tijdens de controle, maar of dat iets betekent...?

Ik probeer mezelf maar voor te houden dat het allemaal nog niets is, ik heb al n schoonmoeder die me gek maakt, dus dat hoef ik zelf niet te doen...
Pfff die komt ook om de haverklap even checken, of ze stuurt n sms-je om te horen of het nog rustig is... Allemaal heel lief bedoeld hoor, maar zwaar irritant. Krijg echt de neiging om haar als allerlaatste te bellen als er iets te melden valt....

Nou ja, we wachten maar weer verder ;-)
 
Fijn dat ze goed ligt en al verder is ingedaald!
Ik voel de kleine ook erg hoog zitten, bukken om me schoenen aan te doen is echt een opgave.

En zo'n schoonmoeder pfff daar wordt je idd niet goed van :) En je kunt er weinig aan doen, misschien voorzichtig aankaarten dat je het vervelend vindt? Dat heb ik bij onze dochter wel gedaan, en mijn schoonmoeder had zelf niet eens door dat ze zich zo opdrong. Maar dat soort situaties zijn altijd lastig.
 
Wachten wachten wachten...pfff wordt je moe van...
Gelukkig alles goed...
Ow ja schoonmoeders, ik neem de helft van de tijd mijn tel al niet meer op of reageer gewoon niet...
 
Als ze me morgen weer n sms stuurt met de vraag of t nog rustig is, stuur ik niets terug, of ik stuur "nee, wordt continu lastig gevallen met sms-jes, fb berichtjes en vragen op t schoolplein, dus helemaal niet rustig" ;-) Maar moet wel n beetje oppassen, ze heeft nogal lange tenen...

Mijn moeder stuurde "ze komt wanneer ze komt" en zo is t maar net!!
 
Terug
Bovenaan