zo wij zijn thuis met een gezonde zoon

he meiden, nou zondag avond om 9 uur begonnen de weeen uur lang om de 5 minuten dus gebeld moesten al naar ziekenhuis komen, maja nog geen ontsluiting bleef 2 cm net als de vorige dag, maja ze voelde dat het echte weeen waren en dus moesten we een uurtje wachten.

Na dat uurtje nog geen ontsluiting, naja overlegt met de verloskundige van het ziekenhuis en mocht blijven en kreeg dus me eerste antibiotica voor de gbs, dus mocht ik blijven, na heel lang wachten zakte de weeen in eens af naar niks, pfff, naja ff wachten om 6 uur nog niks

Toen hebben ze om 6 uur de vliezen laten breken om de weeen op gang te laten komen, helaas dat werkte zelfs niet, pfff was al helemaal kapot maja, dus kreeg ik weeen opwekkers, nou in het begin ging het goed werdt langzaam erger,

na lange tijd kon ik het niet meer houden van de pijn kon ze niet meer weg puffen van de vermoeidheid en schoot niet op had pas om 8 uur 4 cm ontsluiting pffff, na toen heb ik toch maar om pijnstilling gevraagt ik moest ook nog op handen en knieen zitten om te kijken of de kleine wilde draaien omdat het een sterre kijker was, hij/zij keek om hoog, ik kreeg ook nog eens veel dorst dus veel gedronken en moest in eens over geven alles kwam eruit wel 5 keer en ook van onder, pfff voelde me zo klote toen, plus ook nog eens zuurstof masker opgehad omdat ik sliep tussen de weeen door en niet ademde,

Toen moesten ze kijken hoever ik was na een tijdje tussen 12 en 13.00 en was 6 cm dus moest ik op me zij liggen nou ik dacht dat ik geslapen had want na 2 weeen zo te liggen kreeg ik pers weeen, ik dacht he kan niet heb maar 6 cm , dus ja zei moest persen dus de verloskundige ging toucheren en had dus al 10 cm dus mocht ik persen en had niet geslapen.

Na geloof ongeveer 5 minuten persen kwam onze zoon terwereld op maandag 31-10-2011 om 13.14 en heet Keano hij weegt 2970 gram en is 49 cm lang,

het gaat ons heel goed mochten vanmiddag naar huis.

liefs
 
Terug
Bovenaan